Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Careline Sweet Kiss - impresii din perioada testării


Sano România ne pune la dispoziție, în ediție limitată, noua gamă de produse Careline Sweet Kiss, gamă pe care am avut și eu posibilitatea de a o testa! Ca urmare, după ce am folosit aceste produse o bună perioadă de timp, am reușit să-mi formez o părere despre ele. Și tocmai de aceea mă aflu astăzi aici, pentru a împărtăși cu voi impresii din perioada testării produselor Careline Sweet Kiss

Această gamă în ediție limitată conține trei produse, pe care cei de la Sano România ni le pun la dispoziție, pentru a ne răsfăța zi de zi! Până când? Până când terminăm produsele și luăm altele, bineînțeles! 

Acest pachețel include, așadar:
- un gel de duș cremă de 525 ml
- o cremă fină de corp de 400 ml
- o cremă de mâini hidratantă de 100 ml



Voi ce credeți, mi-au plăcut aceste produse sau mi-ar lăsat un gust amar?
Ei bine, nici nu se pune problema unui gust amar. În esență, vorbim aici despre produse care au la bază o amețitoare esență de trandafiri, care se răspândește în întreaga casă, încă de cum decizi să folosești pentru prima dată produsele! Și acest miros, această mireasmă atât de îmbătătoare, este cea care mă determină să spun că inevitabil, cu aceste produse, îți creezi un moment de răsfăț, acel moment de răsfăț de care fiecare dintre noi avem nevoie. Dacă se poate, cât mai des!

V-am dat deja spoilerul! Îmi plac aceste produse, chiar foarte mult! Chiar dacă uneori sunt sceptică, aceste produse chiar îmi plac și din acest motiv am și ales astăzi să împărtășesc părerea mea cu voi! Cel mai adesea simt nevoia să fac recomandări când ceva îmi este de folos. Aceste produse mi-au fost și încă îmi sunt și de aceea, în rândurile care urmează, o să vă vorbesc despre fiecare produs în parte și vă voi spune și ce-mi place, per ansamblu, atât de mult la ele!

Gelul de duș cremă Careline Sweet Kiss

Îmi place atât de mult să diversific gelurile de duș, încât, cu siguranță, dețin foarte multe! Însă pentru că acesta mi-a atras atenția, în mod special prin ambalaj și miros, am decis să-l pun în folosință mai repede, pentru a mă convinge dacă merită sau nu!
Acest gel de duș din gama Careline Sweet Kiss este un gel de duș obișnuit aș putea spune, singura diferență între celelalte și acesta făcând-o mirosul de trandafiri. 
Apreciez intensitatea acestuia, însă chiar dacă miroase atât de bine, acest miros nu persistă pe piele decât foarte puțin. 



Ba mai mult, încă un aspect pe care vreau să-l menționez și când vine vorba despre geluri de duș sunt foarte atentă, este spuma pe care acesta o face. Este sau nu un gel de duș cremă spumos? Ei bine, pus pe buretele de baie, da, face spumă, însă nu foarte multă!
Tind să cred că acest gel de duș este o variantă puțin mai lite. Ce înseamnă asta? Asta înseamnă că nu este un gel de duș foarte cremos, ci consistența lui este puțin mai lichidă! 
Consistența este, de altfel, și cea care determină nivelul de spumă, așa aș spune eu!

În esență, gelul de duș cremă Caline Sweet Kiss este un gel finuț, pe care-l folosesc ocazional pentru că iubesc mirosul de trandafiri care stă la baza lui! Și pe lângă toate acestea, este perfect pentru acele zile sau pentru acel sfârșit de săptămână, când vrei să faci o baie lungă, ci nu doar dușuri zilnice.

Așadar, îmi place mirosul, iubesc ambalajul, însă mi-ar fi plăcut să fie puțin mai cremos, în condițiile în care eu sunt adepta gelurilor de duș cremoase. Îmi plac acestea pentru că trebuie să pun foarte puțin pe burete, iar spuma este generoasă!

Crema fină de corp Careline Sweet Kiss - hidratează în profunzime straturile pielii

Cremele de corp sunt favoritele mele! Colecționez cât de multe pot și le folosesc din abundență pentru că mi se par esențiale, mai ales după duș sau baie, când pielea devine de foarte multe ori uscată! 
Crema fină de corp Careline Sweet Kiss de la Sano România este, așadar, perfectă, cel puțin din punctul meu de vedere! Hidratează pielea în profunzime, o lasă moale și catifelată, iar aspectul ei este mult mai sănătos! 
În acest sens, vă recomand și vouă această cremă de corp sau orice altă cremă aveți prin casă! Folosiți-o cât de des puteți și oferiți pielii voastre confortul și răsfățul de care are nevoie! Nu neglijați nici pielea picioarelor, pentru că de foarte multe ori, mai ales în anotimpul rece, pielea picioarelor și a brațelor este cea mai uscată! Iar dacă aveți pe cineva lângă voi, nu ezitați să cereți un masaj cu această cremă! Nu veți regreta că ați solicitat un astfel de serviciu! 

Crema de mâini hidratantă - crema de mâini care mi-a depășit orice așteptare

Chiar dacă nu folosesc aproape deloc creme pentru mâini, îmi plac să fac uneori excepții. Nu folosesc în deosebi cremă dedicată mâinilor pentru că nu am nevoie, iar când folosesc, îmi transpiră mâinile întruna!




Este neplăcut sentimentul de mâini umede, motiv pentru care evit pe cât pot contactul cu astfel de produse de îngrijire ale mâinilor. 
Am încercat-o, în schimb, pe aceasta și pare a avea ceva diferit față de cremele cu care am intrat în contact până acum. Astfel, dacă în cazul gelurilor de duș, le apreciez pe acelea care sunt cât mai cremoase, în cazul produselor pentru mâini...ei bine, lucrurile stau altfel! Lucrurile și preferințele în materie de cremă pentru mâini iau o întorsătură! Îmi place ca acestea să nu fie foarte texturate, ci cât mai soft și mai lejere, astfel încât să nu încarce! 

Am încercat crema de mâini hidratantă și aceasta este exact așa cum îmi doresc eu! Este exact așa cum văd eu o cremă de mâini perfectă! Și asta s-a întâmplat chiar atunci când credeam că nu o să mai găsesc un produs de acest fel!

Totuși, pentru că nu am niciodată probleme cu pielea uscată a mâinilor, o să fac această cremă de mâini cadou surorii sau mamei mele, pentru că ele folosesc zilnic! Nu vreau să o țin doar pentru mine, motiv pentru care aleg să împart! Să împart cu familia și cu persoanele dragi mie! 

Și că tot am ajuns la acest principiu al împărțirii produselor cosmetice, vreau să vă spun că acest pachețel de la Sano România în ediție limitată este perfect pentru a fi făcut cadou!

Te poți surprinde pe tine cu acesta sau poți alege să surprinzi personale dragi ție cu un pachețel drăguț de produse pentru îngrijire a pielii!

Voi știaiți de aceste produse de îngrijire de la Sano România din gama Careline Sweet Kiss? Le-ați încercat?

Comentarii

  1. Am și eu acest set. Tare mult îmi place. Miroase super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate gamele lor sunt interesante! Ba chiar și la munca tot cosmetice sano avem!

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele de curățenie sano mi-au placut, dar nu am incercat încă produsele de îngrijire. Ambalajul este tare drăguț, iar mirosul de trandafiri poate cuceri pe oricine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de simpatic arata! Sunt asa primavaratice!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt tare curioasa de cum miroase acest set.

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari ca ai fost aleasa la testare. eu nu stiam ca Sano au scos si cosmetice, le voi cauta in magazine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce simpatic e ambalajul, e bine de stiut ca sunt produse bune.

    RăspundețiȘtergere
  8. Le-am folosit si eu, sunt produse tare bune, gama Careline este excelenta ca pret, dar si calitate.

    RăspundețiȘtergere
  9. E o gama tare faina si miroase foarte frumos! O placere sa fac dus! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am incercat produsele, dar la prima vedere ma declar indragostita de ambalaje !

    RăspundețiȘtergere
  11. LeZ!? Mai vazut dar nu le-am incercat pana acum. Arata bine

    RăspundețiȘtergere
  12. Am folosit si eu aceasta gama de produse cosmetice Careline si chiar m-au surprins placut. Sunt foarte bune si hidratante

    RăspundețiȘtergere
  13. Produsele arata divin. Daca sunt asa faine pe cat ne spui, trebuie sa pun si eu mana pe ele neaparat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Din gama Careline am folosit și eu un săpun lichid și un ruj, ambele mi-au plăcut destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
  15. Le-am incercat si eu si chiar imi plac mult. Mai ales crema de maini.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe