Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Cât de multă relaxare îți poate aduce o carte de colorat?


Te-ai întrebat vreodată cât de multă relaxare îți poate aduce o carte de colorat? Ei bine, pe timp de pandemie, când starea de urgență nu îmi permitea să ies foarte mult pe afară, recunosc că a trebui să găsesc alternative pentru a-mi limpezi puțin mintea. Simțeam nevoia unei deconectări de la toată grozăvia din jur. Însă cum să fac asta, astfel încât activitatea în cauză să nu implice ieșirea din casă? 
Noroc cu Libris, căci mi-a venit în ajutor! 


De foarte mult timp îmi doream o carte de colorat. Știu, sună ciudat. O studentă să vrea să coloreze. Da! Nu-i nimic ieșit din comun. Și chiar dacă ar fi, niciodată nu o să renunț la obiceiurile care îmi fac bine. Sora mea a venit cu ideea de a încerca în această perioadă să facem și altceva, nu doar muncă de acasă, timp petrecut pe rețelele de socializare sau citit. Astfel, în posesia mea și a ei a ajuns cartea de colorat Superculori. Să colorăm împreună cu Tom și Jerry! Și ghiciți ce, fără să îmi dau seama, am optat pentru această variantă de colorat, chiar în perioada în care creatorul animației Tom și Jerry decedase. 


Coloratul s-a dovedit benefic, întrucât desenând și urmând cu precizie conturul desenelor, am reușit, poate după multă vreme de stres, să îmi reduc gândurile doar la activitatea pe care am întreprins-o și anume coloratul! 
Nu am mai făcut de foarte mult timp asta și recunosc că mi-a amintit foarte mult de copilărie. Încă de pe atunci, atentă fiind la detalii, niciodată nu depășeam conturul imaginilor, dorindu-mi ca totul să iasă perfect! Aș fi putut alege și o carte de colorat pentru adulți, însă m-am gândit că această variantă pe care o dețin va putea fi dată mai departe, adică verișorilor mai mici. Să se bucure și ei, bineînțeles, de faptul că pot desena!

Coloratul, de altfel, poate reduce stresul! În prezent, fără dar și poate, avem nevoie de așa ceva. Avem nevoie de momente de pauză, în care să nu ne gândim la nimic, să ne concentrăm doar pe un singur lucru. Încercarea de a colora, pe de altă parte, este o reală provocare. Apelând la această activitate, m-am supus singură unei provocări. Care anume? Aceea de a lăsa cotidianul și gândurile zilnice de-o parte, măcar pentru câteva minute!

Colorând și încercând să mă focusez pe nimic altceva decât pe acest aspect, mi-am dat seama cât de benefic poate fi un lucru atât de mărunt. Doar 5 sau 10 minute, în care îți lași gândurile în urmă, pot fi benefice pentru o zi întreagă sau chiar mai multe zile. 

Citisem la un moment dat o carte, volum în care autorul spunea că pauzele de la activitățile și task-urile zilnice sunt extrem de benefice și chiar necesare. Nu i-am contestat spusele, ci pot afirma că acest aspect este 100% relevant și adevărat!

Ia-ți câteva minute pentru tine în fiecare zi. Colorează, citește câteva pagini dintr-o carte! Fă ceea ce îți place pe lângă treburile zilnice pe care trebuie să le finalizezi. La final de zi, vei observa o diferență majoră! 

Nu obișnuiesc să fac astfel de articole scurte, pentru că, recunosc, îmi place mult să mă lungesc (ha ha), dar asta este tot ceea ce am simțit să spun! Fă-ți timp pentru tine printre task-uri. Ia pauze! Nu degeaba spuneam cineva la un moment dat că pauzele dese duc spre succes! 

Stay healthy! Fă-ți timp pentru propriile înclinații! Fă din tine o prioritate și descoperă-te zilnic încercând lucruri noi!

Voi obișnuiți să colorați? Pentru ce activități ați optat cât timp a trebuit să stăm în casă?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe