Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Cum arată rutina mea de seară?


Dragilor, astăzi aleg să împărtășesc cu voi o parte din viața mea și vreau să fac asta în speranța că vă voi inspira. Despre ce vreau să vă vorbesc, mai exact?
După cum vă puteți da seama încă din titlu, vreau să împărtășesc cu voi câteva idei despre rutina mea de seară, în ceea ce privește curățarea eficientă și propice a tenului. 
Înainte de a trece, însă, exact la subiect, vreau să vă comunic, în caz că nu știați, deși mă înșel că nu știți acest detaliu, că rutina este esențială, atât dimineața, cât și seara, indiferent de faptul că pe tenul vostru au fost sau nu folosite produse de îngrijire sau make-up.



Este important să existe o rutină, respectiv procesul de îndepărtare a prafului acumulat peste zi pe ten, chiar și atunci când nu se pune problema machiajului. 

De ceva timp, mi-am creat o rutină, simplă, nu foarte complicată, care are la bază produse care mi se potrivesc în totalitate, dar și o serie de dispozitive, pe care le percep ca fiind elementele adjuvante fără de care procesul de demachiere și rutina de îngrijire a tenului nu ar fi completă.

Pentru o simplificare a articolului, dar și pentru o înțelegere aparte, o să vreau să merg pe varianta de pași. Adică, vă voi prezenta, pe cât de bine pot, rutina mea de îngrijire a tenului în timpul serii, printr-o serie de pași simpli pe care îi urmez necontenit în fiecare seară.

1. Demachierea 
Demachierea este unul dintre cei mai importanți pași ai unei rutine corecte.
Ce folosesc eu pentru demachiere?
Apă micelară, bineînțeles. Dar înainte de aceasta, optez de fiecare dată, pentru un gel de curățare. Nu știu dacă voi obișnuiți să vă curățați tenul, mai întâi, cu gel de curățare, însă eu optez pentru gelul de curățare înaintea folosirii apei micelare, deoarece, în acest fel, îmi simt tenul mult mai curat. Se simte o diferență în momentul în care folosesc și gel și apă micelară, comparativ cu momentele, care sunt puține, când folosesc doar apă micelară.

Ajutorul meu de nădejde în acest sens este un gel de curățare, recomandat de către medicul meu dermatolog, de la La Roche Posay, un gel pentru tenul sensibil, care-și face foarte bine treaba.
Am de gând să vă vorbesc mai multe despre acesta într-un articol viitor.

De altfel, după cum spuneam și mai sus, imediat după ce folosesc gelul de curățare și îndepărtez spuma și machiajul cu grijă, folosesc apa micelară pentru a îndepărta, în esență, reziduurile rămase.
Cea mai des întâlnită problemă de curățare este la nivelul ochilor, adică la nivel de mascara, care se îndepărtează puțin mai greu.

Folosesc cu încredere apa micelară de la Nivea, în varianta neagră, pentru că mi se potrivește mult mai bine decât cea pentru piele sensibilă cu ulei de trandafir. Atât despre varianta pe care o am în folosință acum, cât și despre varianta cu ulei de trandafir o să vă povestesc în două articole separate și poate chiar o să fac o comparație între ele.

Mai mult decât atât, pentru o demachiere profundă și completă, folosesc împreună cu gelul de curățare peria electrică Beyoutiful 5 în 1, pentru îngrijirea zilnică a tenului.


Această perie electrică de la Beyoutiful are cinci capuri, iar pentru o demachiere ca la carte folosesc capătul perie pentru curățare în profunzime.

De multe ori, însă, nu de fiecare dată, mai folosesc și capătul cu burete pentru o curățare delicată, capătul abraziv pentru peeling și, nu în ultimul rând, capătul pentru masaj.

2. Mă asigur că fața mea este complet curată, prin eliminarea coșurilor deranjante din punct de vedere estetic


Eu am un ten foarte sensibil, acneic, însă această acnee apare doar în momentele în care rutina mea de îngrijire a tenului nu este completă și corespunzătoare. În momentul în care acord tenului meu o atenție deosebită, acesta își revină, însă, oricât de mult aș vrea ca ele să dispară în totalitate, acestea mai predomină din când în când.

Din acest punct de vedere, elimin coșurile nu folosind mâna sau degetele, ci folosesc o trusă de instrumente, fără de care nu mi-aș mai putea imagina viața. Și chiar nu exagerez, deoarece trusa cu instrumente de inox pentru extracția comedoanelor și a punctelor negre de la Beyoutiful este perfectă în acest sens. 



Cu siguranță știți despre ce instrumente vorbesc, iar dacă ați folosit măcar o dată în viață vreun instrument de acest gen, nu se poate să nu fi observat diferențe în ceea ce privește starea coșurilor.

De ce să folosesc unghiile pentru eliminarea unui coș, când pot să abordez o variantă mult mai corectă din punct de vedere medical? Chiar dacă uneori nu este recomandat ca acestea să se elimine, uneori, estetic vorbind, coșurile chiar nu arată bine.

Ce am observat eu de când folosesc aceste instrumente este faptul că nu îmi rămân urme după ce elimin punctele; coșurile se elimină în permanență, mult mai ușor și mult mai rapid. 

De asemenea, acest pas nu se oprește aici, ci pentru zona nasului și nu numai continui cu aparatul cu vacuun pentru curățarea tenului, a punctelor negre și a coșurilor


Ceea ce îmi place foarte mult la acest aparat nu este neapărat faptul că face minuni, pentru că nu face, însă ajută foarte mult tenul, prin stimularea circulației sângelui. Eu am o problemă și cu circulația sângelui, motiv pentru care un masaj cu acest vacuun nu strică niciodată, ci dimpotrivă, îmbunătățește aspectul tenului meu, conferindu-i fermitate și strălucire. 

Mai mult decât atât, după această etapă, îmi simt tenul curat în totalitate. 

Și tocmai pentru că în ultima perioadă tenul meu a suferit o serie de schimbări datorită anotimpului, următorul pas pe care-l respect cu rigurozitate este partea de hidratare. Ca urmare, permiteți-mi să vă povestesc puțin despre acest pas și despre produsul pe care îl folosesc. 

3. Hidratarea



În această perioadă și nu numai, pielea tenului meu are nevoie de o hidratare intensă. Sincer, mi-a fost foarte greu să găsesc un produs care să mi se potrivească, un produs care să nu fie din gama produselor dermatologice pentru tenul acneic. 
 În acest sens, am avut posibilitatea de a intra în posesia unei creme hidratante, datorită celor de la Narah Cosmetice Naturale, crema hidratantă Pure No. 101 de la Zenz. Efectiv o iubesc și, cu siguranță, va fi ajutorul meu de nădejde în continuare. 



O să revin zilele viitoare cu un review, în care o să vă spun de ce iubesc atât de mult această cremă hidratantă. 

Aceasta este rutina mea în ultima perioadă și chiar dacă a fost mult mai complexă cu ceva timp în urmă, trebuie să vă spun că am avut câteva probleme datorită unui produs, așa că am fost nevoită să renunț la toate pentru aduce tenului meu o îmbunătățire considerabile.

Rutina voastră de seară, din acest punct de vedere, cum arată? Ați folosit produse de la Beyoutiful sau de la cei de la Narah Cosmetice Naturale?

Comentarii

  1. Rutina mea de seară arata cam la fel, numai că îmi lipsește ace aparat cu vacuum pentru curățarea tenului și pe care, sincer, tare mi l-aș lua.
    Mulțumesc pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  2. O trusa pentru extragerea cosurilor si punctelor negre trebuie sa imi cumpar si eu !

    RăspundețiȘtergere
  3. O perie electrica pentru curatarea tenului chiar nu am si as incerca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Curățbtenul cu apă micelară și apuc o cremă. Pare tare faină peria.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare as dori si eu un aparat pentru punctele negre. 😊 😊

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am aproximativ aceeasi rutina. Apa micelara, Tonic si crema de fata hidratanta 😊

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit produse de la aceste branduri, dar le voi avea in vedere pe viitor. Eu folosesc un gel de demachiere in doi pasi, crema hidratanta, gel pentru ochi și buze si ser pentru sprancene.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aparatul acela cu vacuum pentru pori mi-ar fi de mare-mare ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Peria de curatat fata este ca care ma tenteaza tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am auzit si nici nu am folosit nici unul dintre produse. Am si eu un dispozitiv de la Foreo cu care imi curat tenul.

    RăspundețiȘtergere
  11. As incerca si eu acele dispozitive pentru scoaterea cosurilor, sunt curioasa de rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Rutina mea de seara este doar curatare si hidratare. Eu folosesc intai apa micelara si apoi gel de curatare. De produsele de care ne-ai vorbit nu am auzit pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am folosit nimic de la ei. Am in schimb niste ustensile din acelea metalice la care mai apelez uneori

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe