Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Recenzie - De ce bărbații au nevoie de sex, iar femeile de dragoste de Allan și Barbara Pease


An apariție: 2019
Autor: Allan Pease, Barbara Pease
Categoria: Psihologie practică
Editura: Curtea Veche
Număr de pagini: 336




Allan si Barbara analizeaza cu maxima sinceritate si cu o doza considerabila de umor gandirea barbatilor si a femeilor fata de sex si dragoste, explicand diferenta de viziune dintre cele doua tabere. Bazandu-se pe cercetari despre creier, pe noutati din psihologie si pe statistici relevante, sotii Pease transpun descoperirile stiintifice de ultima ora intr-un limbaj accesibil, abordand fara menajamente un subiect de mare interes pentru majoritatea oamenilor — sexul! Avand deja la activ multe bestselleruri ce trateaza problemele cu care se confrunta cuplurile, Allan si Barbara Pease vin de aceasta data cu o carte ce infatiseaza dorintele barbatilor si ale femeilor in materie de relatii amoroase.

"În viață ai două alternative: ori rămâi singur și-ți plângi de milă, ori te căsătorești și-ți dorești să fi murit." BOB HOPE

De ce bărbații au nevoie de sex, iar femeile de dragoste este o carte destul de controversată. În timp ce pentru unii cititori este o nimica toată, pentru alți cititori, printre care mă număr și eu, acest volum de carte reprezintă modul cel mai ușor și mai lejer de-a releva, în câteva pagini, ce își doresc bărbații și ce își doresc femeile. Atrasă fiind de partea de psihologie practică și nu numai, m-am gândit că această carte ar fi, categoric, pe gustul meu. Nu doar vârsta m-a îndemnat să pun mâna pe ea, ci și curiozitatea. Recunosc că-mi place mai mult să stau cu o carte în mână și să aflu lucruri care mă interesează, decât să abordez varianta Google - caută și vei găsi. Chiar dacă am avut și am și această posibilitate, prefer să îmi canalizez atenția spre o carte bine scrisă, care se caracterizează și prin complexitate, studii de caz, exemple din viața reală, proprie, respectiv prin amănunte care te fac să-ți pui întrebări.

Allan Pease și Barbara Pease reușesc, astfel, în 336 de pagini să explice diferențele dintre femei și bărbați, diferențe de care suntem cu toții atât de conștienți. Și chiar dacă suntem familiarizați cu acestea, altfel sună când sunt spuse de doi autori documentați. Totodată, va fi evidențiată și diferența dintre sex și dragoste, dintre dorința de perpetuare a speciei și dorința de iubire manifestată față de persoana iubită.

Din punctul meu de vedere, această carte nu este pentru oricine. Mi se pare sinceră, directă și complexă, dar și cu tente de umor negru. Chiar dacă nu sunt o persoană introvertită, tind să cred că mi s-a potrivit, deoarece mi-am fixat unele lipsuri și mi-am satisfăcut curiozitățile și incertitudinile. Experimentații în domeniu, însă, ar putea considera această carte ca fiind una puerilă. Nu este puerilă, ci stilul de scriere și descriere a autorilor este unul foarte lejer, comun. Chiar dacă există termeni de specialitate, aceștia sunt explicați, astfel încât fiecare cititor să înțeleagă nu doar aparența, ci și esența. 
Și că tot am amintit de introvertiți, nu pot să fac abstracție de la faptul că De ce bărbații au nevoie de sex, iar femeile de dragoste s-ar putea să fie un adevărat psiholog pentru aceștia. Câteodată este bine să descoperi aceste lucruri pe propria piele și sunt de părere că acest volum de carte este manualul perfect mai ales pentru aceste personalități.

Este o carte care se citește ușor, se înțelege la fel de ușor, cu atât mai mult cu cât autorii uzează chiar și de umor pentru a descrie diferite situații și pentru a concretiza anumite concepte. 
Am râs mult. Chiar am râs mult! Autorii se pricep de minune să îmbine informația cu umorul. Chiar excelează la acest capitol. Vă spun sincer că mi-a luat foarte puțin timp să parcurg această carte. Iar dacă nu m-aș fi oprit la fiecare glumă și n-am și dat-o mai departe prietenilor, poate că mi-ar fi luat și mai puțin. Cu lejeritate poate fi citită în maxim 3 zile. Mie mi-a lua nici 2 zile să o parcurg. Am meditat, însă, asupra subiectului chiar foarte mult timp. Și iată-mă, după mai bine de o lună, scriu și o recenzie. De ce? Deoarece consider că și voi ar trebui să aveți în vizor această carte.

Libris.ro mi-a oferit de fiecare dată oportunități de lectură nemaipomenite. A făcut-o și de această dată și mă declar mulțumită de decizia pe care am luat-o! Dacă și voi aveți întrebări despre voi, despre ceea ce se petrece în jurul nostru din punct de vedere sexual și la nivel de atracție, atunci nu ar trebui să vă scape din mână acest volum. Viitorul, dar și prezentul depind într-o măsură foarte mare de partenerul alături de care am ales să ne petrecem viața. Totul depinde de viziunea noastră asupra sexului, asupra iubirii și sentimentelor! Allan și Barbara Pease, prin documentare - care a durat mai bine de 7 ani - au reușit să scrie o carte bine structurată, documentată (la acest capitol nu încape loc de îndoială), dar și ușor de înțeles.

Mai jos o să vă las, de altfel, câteva pasaje din carte, cu conotații sexuale, evident, care, sper eu, vă vor stârni interesul. (Nu uitați, totuși, că nu doar despre asta este vorba. Esența cărții nu se rezumă doar la umor, ci și la o realitate pură, pe care nu avem cum să o negăm.).

"Bărbații au numai două emoții - foamea și excitarea. Dacă vezi că n-are erecție, fă-i un sendviș."


"Cei doi au ajuns la o fântână a dorințelor. Soția se aplecă puțin, rosti în gând o dorință și lăsă să cadă o monedă în apă. Soțul se hotărî să-și pună și el o dorință, dar se aplecă prea mult, căzu în adâncul fântânii și se înecă. Pentru o clipă, soția înlemni, apoi însă pe chip îi răsări un zâmbet larg și spuse: "Chiar funcționează!" "


De altfel, mi-a plăcut foarte mult modul în care toate ideile, atât de dragoste, cât și de sex, iubire, împerechere, au fost prezentate și explicate. În mare, afirmațiile vin însoțite de studii de caz realizate de experți în domeniu, studii care au la bază atât un număr mai mare de oameni, cât și un număr mai redus, femei și bărbați.
Ca un ultim amănunt, înainte de a descoperi voi totul, vreau să vă spun că acest volum este împărțit un două mari părți. Cartea începe cu perspectiva masculină și se termină cu cea feminină. Subiectul este unul complex, se observă că autorii sunt documentați, iar în esență, cartea merită citită. Poate fi citită atât în momentele de relaxare supremă, cât și atunci când aveți foarte puțin timp la dispoziție. Structura cărții permite cititorilor să o poarte pretutindeni și să o deschidă când au un moment liber.

Sper că v-am făcut curioși, iar dacă nu, trag speranța că ați râs la glumele (sau paragrafele) mai sus menționate. P.S. pe lângă acestea, autorii completează volumul prin seriozitate și citate asupra cărora ar trebui fiecare dintre noi să reflectăm înainte de a face o decizie pe plan sentimental. 

De ce după o perioadă de 12 luni (poate puțin mai mult) ajungem să nu mai avem aceleași sentimente pentru partener? De ce începem după aproximativ un an să punem mai mult preț pe caracter și inteligență, ci nu pe frumusețe? Ei bine, răspunsul la aceste întrebări ni-l dau autorii Allan și Barbara Pease. La fel de bine, veți vedea dacă depășirea unui astfel de stagiu implică sau nu maturitate. 

Acestea fiind zise, vă doresc lectură plăcută!

Comentarii

  1. Oohh... Tocmai mi-ai amintit că îmi doream să citesc și eu această carte și se pare că uitasem de tot de ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Splendida carte! Diferenta dintre ce-si doresc sexele sunt perfect frazate in aceasta carte

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant subiectul cartii prezentate de tine, multumim pentru recenzie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant subiect, Voi pune titlul pe lista de lecturi :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac cartile de genul! Treburile astea psihologice devin interesante după o anumita vârstă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Subiectul este deja vechi la noi, doar ca lucrurile nu s-au schimbat in aproape 9 ani si sunt sigura ca nici nu se vor schimba...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc pentru recomandare! Pare interesantă cartea. Cred că mi-ar plăcea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o carte perfecta pentru perioada asta. O carte lejera, usor de inteles si pe alocuri si cu ceva umor

    RăspundețiȘtergere
  9. Numai carti interesante vad la tine. Clar mi-ar placea si mie, iar faptul ca este scrisa lejer, amuzant, este un mare plus.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cel mai tare lucru este ca ai facut fotografiile in cada! Asta chiar pare sa puna cumva imaginea in firul povestii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am si eu cartea pe lista. Abia astept sa o citesc. Sunt mega curioasa de ea.

    RăspundețiȘtergere
  12. O pun si eu pe lista, mi-ar placea sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe