Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Recenzie - Al nostru este cerul de Luke Allnutt


An apariție: 2018
Autor: Luke Allnutt
Colecția: Passport
Editura: Herg Benet
Număr de pagini: 352





Rob Coates are o viata de invidiat. O are alaturi pe Anna, sotia lui incredibila, si mai ales pe cea mai pretioasa fiinta, fiul lor, Jack, care transforma fiecare zi intr-o aventura extraordinara. Rob simte ca a castigat potul cel mare la loteria vietii. Pana intr-o zi in care totul se schimba – Anna e convinsa ca se intampla ceva cu Jack.

Atunci cand familia ajunge sa se confrunte cu o boala devastatoare, lumea lui Rob incepe sa se destrame. Ramanand brusc singur, cauta consolare in fotografierea zgarie-norilor si stancile pe care el si Jack obisnuiau sa se plimbe. Acum, trece ca un somnambul prin toate zilele sale, incapabil sa sara prapastia care-l desparte de sotia lui, de fiul sau si de viata in sine. Dar e hotarat sa se impace cu ce s-a intamplat si sa gaseasca drumul spre iertare.

Al nostru este cerul ii va atinge pe toti cei care au suferit o pierdere sau au trait o iubire adevarata, imensa. Luke Allnutt ne spune ca drumul de la speranta la disperare si inapoi nu e niciodata simplu, dar, chiar si asa, fiecare inima sfaramata poate invata sa bata din nou.

Am citit Al nostru este cerul de Luke Allnutt într-un moment de vulnerabilitate, când orice eveniment tragic mă afecta, când eram doar eu și gândurile mele într-o încăpere. Am citit acest volum pe nerăsuflate! Și, totuși, nu plănuiam să citesc această carte de cum am primit-o. Am citi-o cu câteva luni în urmă, însă reușesc doar astăzi să vin în fața voastră să vă povestesc mai multe despre ea. 
Cărui fapt se datorează asta? Ei bine, tind să cred că fiecare carte, indiferent de perioada de timp, lungă sau scurtă, cât a stat în bibliotecă, are timpul ei. Eu niciodată nu aleg cărțile pe care le citesc! Ele mă aleg pe mine! Dacă ești un cititor înrăit (sau nu neapărat, dacă îți place să citești și te regăsești în lectură),  atunci știi despre ce vorbesc. Cu siguranță ai trecut și tu prin asta!

Nu pot să spun despre Al nostru este cerul, carte apărută la editura Herg Benet, decât că a fost ce trebuie, când a trebuit! Nu știu dacă starea mea de spirit m-a condus în spre această lectură, cert este că, foarte des, cărțile mă aleg în momentele propice lor. 

Cât despre subiectul cărții, vreau să zic că este unul trist, dureros, emoționant. Este un subiect pe care îmi place să îl găsesc abordat în cărți. Sunt pasionată de tot ceea ce ține de disfuncții, complicații la nivel cranian sau tulburări de personalitate. Sunt pasionată de tot ceea ce înseamnă boală. De ce? Pentru că astfel de evenimente triste îmi oferă posibilitatea de a cugeta asupra unor subiecte atât de tabu, în zilele noastre!

Mărturisesc, așadar, că mi-a plăcut acest volum de carte! Nu doar personajelor care m-au cucerit, ci și datorită poveștii sensibile, emoționante. Întreaga poveste urmează un fir epic bine stabilit, motiv pentru care consider că nu ar trebui nimic șters sau adăugat din carte. Este exact ceea ce trebuie. Cursul evenimentelor este unul normal, deloc accelerat (în sensul că nicio secundă nu am simțit nevoia de mai multe detalii decât au fost deja oferite).

Mai mult decât atât, personajul în jurul căruia se încheagă toate evenimentele, Rob Coates, este un personaj bine conturat - un protagonist care ocupă rolul unui tată protector, a unui soț iubitor, grijuliu, emotiv, puternic, dornic de cunoaștere și de depășirea standardelor. Un personaj pe care mi-aș dori să-l văd într-un film alături de Anna și Jack. Împreună? O familie puternică! 

Chiar dacă volumul Al nostru este cerul este pură ficțiune, povestea pare atât de reală. Și asta nu doar pasajelor cu informații relevante, științifice, abordate, ci și pentru naturalețea cu care povestea este relatată. Nicio secundă nu am avut impresia că citesc...între mine și personaje a fost o adevărată conexiune, conexiune pe care am transpus-o și în realitate prin emoția pe care am simțit-o cu fiecare pagină dată.

Tot ceea ce pot să vă spun este că veți fiți surprinși. Iar dacă sunteți adepții cărților a căror poveste este conturată prin dramatism și ideea de familie, atunci veți iubi acest volum. Pentru mine, este una dintre puținele cărți care m-a sensibilizat atât de tare. Cred că este, de altfel, prima carte după mult timp. Ultimele cărți care au avut un impact atât de mare pentru mine, dacă bine îmi amintesc, a fost Cartea memoriei sau Flori pentru Algernon! ( nu mă pot decide între cele două).

Al nostru este cerul este, în cele din urmă, o carte despre viață, despre apartenență, despre iubire și luptă. Este o carte emoționantă, un roller coaster al emoțiilor și stărilor. Dacă în primele pagini nu îți poți șterge zâmbetul de pe buze, după câteva pagini, te trezești că nu ai suficiente șervețele pentru a-ți șterge lacrimile. Dacă sunteți firi emotive, veți avea nevoie de ele, fără dar și poate!

"Dacă poți visa ceva, înseamnă că e posibil, spunea taică-miu. 
Dacă visezi ceva atunci e adevărat."

M-am îndrăgostit de Jack, dar în special de puterea părinților Anna și Rob! I-am iubit și în continuare simt o emoție puternică când mă gândesc la firul epic al poveștii! Chiar și într-o lume plină de ficțiune, caracterele pe care Luke Allnutt le conturează te pot emoționa! Dintre toți autorii pe care i-am citit, el a devenit unul dintre preferații mei! Dacă vei citi Al nostru este cerul vei ști de ce spun asta! 

Până atunci, sper că ți-am stârnit curiozitatea! Merită să ai în vizor această carte, crede-mă!

Lectură plăcută și să ne auzim cu bine! Stay healthy!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe