Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Suplimentul ARTRISALM de la Ayurmed



Cu toții suntem conștienți de cât de importantă este sănătatea noastră. Chiar dacă cele mai frecvente dureri sunt cele de cap, uneori, mai ales în perioadele reci, din cauza vremii și a temperaturii, articulațiile noastre pot să sufere.



Durerea nu este binevenită nicicând, cu atât mai puțin în acele momente în care te aștepți mai puțin. Eu mă confrunt cu un astfel de disconfort, iar durerea care apare în zona articulațiilor este un chin.
Vă spun că m-am săturat de dureri de genunchi sau dureri ale încheieturilor. A venit vremea să spun STOP DURERII.

Am reușit să îndepărtez durerea cu un produs naturist, de pe www.ayurmed.ro și acum, sunt mai mult decât fericit. În sfârșit nu mai trebuie să îmi fac griji în privința articulațiilor.


ARTRISALM. Articulații fără dureri, 100 de tablete este un remediu natural, ce conține ingrediente precum Boswellia serrata, Shallaki, numită și tămâie, turmeric, ghimbir, Ginseng indian, usturoi, nirgundi, care ajută la menținerea mobilității. 


Cu alte cuvinte, iată care sunt câteva dintre întrebuințările fiecăruia:

  • Boswellia serrata (Shallaki) - principiile bioactive din rezină scad durerea și inflamația la nivel articular, îmbunătățind mobilitatea articulară. De asemenea, este un bun protector și regenerator al cartilajului articular, susținând recuperarea după traumatisme. 
  • Curcuma longa (Turmeric) - are rol antiinflamator, reduce edemele, crește mobilitatea articulației, protejând țesuturile  de procesele oxidative. Îmbunătățește circulația sanguină și susține eliminarea toxinelor din organism. 
  • Zingiber officinale (Ghimber) - rizomul conține fitonutrienți cu efect antiinflamator, calmează inflamațiile și durerea, crește circulația sanguină periferică. Menține un tranzit intestinal normal și facilitează eliminarea naturală a toxinelor. 
  • Withania somnifera (Ginseng indian) - este tonic, fortifică structurile nervoase, antioxidant puternic, antiinflamator, crește rezistența fizică și psihică și încetinește procesul de îmbătrânire. 
  • Allium sativum (Usturoi) - susține eliminarea radicalilor liberi, revigorează sistemul imunitar și reduce durerile articulațiilor. 
  • Vitex negundo (Nirgundi) - extractul din frunze este antiinflamator, dar este și un bun analgezic în formele de reumatism. 
Cei de la Ayurmed vin cu o soluție pentru fiecare problemă și, mai mult decât atât, rezolvarea lor este destul de ieftină, deloc costisitoare.

Eu am testat Artrisalm și genunchii mei pot spune că zâmbesc. De obicei, când vremea nu este prea prietenoasă, articulațiile mele suferă din cauza schimbărilor, iar acest lucru nu este deloc plăcut. Știu că există foarte multe remedii pentru astfel de dureri, remedii începând de la pastile și până la unguente.
Cum aceste creme nu sunt pe placul meu și, uneori, tind să uit să le folosesc și să suport durerea, m-am gândit că cel mai bine ar fi să mă bazez pe tablete. Artrisalm reprezintă răspunsul și remediul în acele momente când articulațiile vor să cedeze.

Eu am încercat, tatăl meu a încercat și rezultatul a fost cât se poate de pozitiv. Cu timpul, rezultatul este vizibil, mai ales în această perioadă, când iarna este tot mai nemiloasă.

Spune ADIO DURERII cu ARTRISALM.  Bucură-te de viață! Folosește Artrisalm și te vei convinge de eficiența lui!

Acest supliment se prezintă sub formă de tablete, în număr de 50 sau 100 și acestea se găsesc într-un recipient care poate fi depozitat foarte ușor și în cel mai înghesuit spațiu.

Fiind un produs 100% natural din plante indiene, Artrisalm se recomandă în toate tipurile de modificări articulare de tip inflamator, degenerativ sau post-traumatic și în cazurile de suprasolicitare articulară.


Câte tablete trebuie consumate și când? Se recomandă, de obicei, ca la adulți suplimentul să fie de 1-2 tablete de 2-3 ori pe zi, la o oră după masă.


Menține-ți și tu articulațiile sănătoase cu ARTRISALM!

Voi vă confruntați cu astfel de probleme? Care este soluția voastră? 

Comentarii

  1. Persoanele cu astfel de probleme sigur ar fi tentate sa incerce acest produs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Părinții mei folosesc de mai bine de 2 luni si sunt foarte mulțumiti 👍

    RăspundețiȘtergere
  3. Sună foarte bine acest supliment. Se întâmplă uneori să resimt o durere la nivelul articulațiilor picioarelor, din cauza lucrului mult la birou. Îmi plac produsele de acest tip. O să îl testez și eu! 😍

    RăspundețiȘtergere
  4. nu obisnuiesc sa iau astfel de suplimente dar nici nu sunt impotriva lor :) insa acesta pare destul de interesant

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am avut probleme cu articulatiile pana acum dar este bine de stiut ca exista un astfel de produs eficient pentru mai târziu! 💖💜💙

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu iau suplimente pentru oase si articulatii mai ales in perioada asta rece 😄

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu folosesc suplimente de la ayurmed si sunt foarte bune. Cu articulatiile nu am avut probleme in aceasta periada, Doamne ajuta!😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine, acum este prima dată când încerc. Sunt tare mulțumită.

      Ștergere
  8. As avea nevoie si eu
    Ma omoara durerile :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Momentan nu am avut nevoie, dar e bine de stiut pentru viitor. Multumim pentru recenzie!

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am probleme cu articulatiile, dar persoanele care au trecut de prima tinerete au o mare nevoie de ele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este bine dacă această problemă îți este necunoscută!

      Ștergere
  11. Practic articolul, nu stiam de aceste pastile.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am ceva probleme cu articulatiile, multumim de recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar sunt bune pastilutele astea. Le-am incercat si eu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Momentam nu ne confruntam cu aceasta problema, dar e bine de stiut.

    RăspundețiȘtergere
  15. Îmi place mult compoziția produsului. Îl voi recomanda in farmacie.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu știam despre acest supliment! Mulțumim de recomandare. Chiar pare să fie eficient!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu știam de acest supliment. Am și eu probleme cu articulațiile, dar de obicei neglijez această durere. M-ai convins. O să caut și eu produsul pentru a-l cumpăra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-l recomand cu mare drag! Sper să fie eficient și pentru tine.

      Ștergere
  18. Sa stii ca as avea nevoie de un astfel de supliment! Multumim ca ai ales sa ne vorbesti despre el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-l recomand cu drag!
      Mulțumesc și eu pentru vizită!

      Ștergere
  19. O matusa de-a mea foloseste acest supliment alimentar si e foarte multumita! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe