Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Gama de produse ELEMIS de la Adda Shop


Într-o perioadă în care razele UV ale soarelui își fac din ce în ce mai mult simțită prezența, dar și într-un mediu deloc propice pielii este necesară, fără dar și poate, o rutină complexă de îngrijire a tenului. Impuritățile marcate prin praful care se poate depune pe fața noastră trebuie să dispară atât dimineața, cât și seara prin intermediul acordării unei îngrijiri deosebite pielii. 

Tocmai din acest motiv, ca femeie, mereu trebuie să găsești soluția perfectă. Întreaga dispoziție dintr-o zi poate depinde de luminozitatea și elasticitatea feței, dar și de modul în care aceasta se prezintă pe tot parcursul zilei, chiar și atunci când stresul de la locul de muncă, aglomerația din trafic sau grijile familiale își spun cuvântul.

Pentru astfel de momente a fost creat setul complex de produse pentru începători de la ELEMIS, unul dintre cele mai remarcante, apreciate și folosite branduri atât de către vedetele de peste ocean, cât și de către acele persoane care știu ce vor în legătură cu sănătatea pielii feței lor. 

Am avut, așadar, posibilitatea de a intra în posesia a trei produse, care m-au marcat și mi-au lăsat o impresie plăcută. Despre ce produse este vorba? 

Superfood Day Cream, Superfood Night Cream și Superfood Facial Wash sunt produsele cu care am făcut cunoștință nu cu mult timp în urmă, toate acestea datorită ADDA Shop, unul dintre magazinele online care și-a propus să comercializeze, mai presus de toate, calitatea. 


Sunt extrem de încântată de modul în care se prezintă aceste trei produse. Deși la început am fost sceptică, fiind genul de persoană cu ten problematic, această temere s-a diminuat după primele folosiri, când am realizat că, de fapt, produsele Elemis comunică perfect cu fața mea. 

Gama aceasta de produse deținută de mine este perfectă pentru tenul mixt, cu tendințe de îngrășare în zona T. Spun acest lucru pentru că atât în trecut, cât și acum mă confrunt cu prezența în exces a  sebumului în zona frunții și a nasului. După câteva folosiri, însă, tenul meu a căpătat o alură nouă, părea mult mai luminos, dar nu gras. Acest fapt se datorează cremei de zi pe care am folosit-o, o cremă care m-a salvat de problema zilnică cu care mă confruntam. Același efect îl are și crema care este indicat a se folosi seara după o demachiere atentă cu gelul de curățare Superfood.


Iată, prin urmare, câteva aspecte care mi-au plăcut la aceste produse:
- cremozitatea și textura: produsele Elemis se remarcă printr-o cremozitate aparte, în sensul că acestea intră foarte ușor în piele, fără a lăsa impresia prezenței unor microparticule din elementele folosite în compoziție, fiind, în același timp, foarte repede absorbite de piele;


- mirosul: în ceea ce privește mirosul, cu sinceritate declar faptul că aceste produse miros extrem de bine. Nu pot asocia cu exactitate mirosul acestora cu ceva, dar mi se pare că ar fi combinația de ierburi frumos mirositoare cea care dă această senzație de plăcere în momentul în care aplici produsele pe față;
- cantitatea: cantitatea produselor este, pentru mine, esențială. De ce? În momentul în care decizi să încerci un produs, niciodată, nu ai certitudinea că acesta ți se va potrivi. Dozele mici, poate chiar și monstrele, trebuie să fie prezente. Nicidecum nu vom merge la un magazin și nicidecum nu vom achiziționa produse cosmetice prezente înr-o cantitate generoasă. Cel puțin nu pentru prima dată. Ca urmare, gramajul de 30, respectiv 20 pe care îl produsele Elemis este arhisuficient pentru a-ți da seama dacă acestea ți se potrivesc sau nu.
- gradul de absorbție: chiar dacă prezintă o textură cremoasă și densă, produsele Elemis se absorb extrem de repede în piele, având, totodată, proprietatea de a reda strălucirea și vitalitatea pierdute de-a lungul timpului;
- aspectul final pe care îl prezintă pielea după folosire: având la bază un probiotic protector, aceste trei produse Elemis, în special crema de zi și cea de noapte, revitalizează și hrănesc pielea prin pisma nutrienților și vitaminelor, dar și prin complexului Superfood, care are la bază ghimbir, ceai de Matcha și goji.

Sunt mai mult decât mulțumită de modul în care acestea s-au prezentat pe pielea mea și, mai mult decât atât, în ceea ce privește crema de zi, consider că aceasta poate fi folosită și pe post de primer, pentru că hidratează pielea în totalitate, oferindu-i exact aspectul de care ai nevoie.

Recomand, așadar, cu mare drag produsele din această gamă, deoarece calitatea și-a spus încă din primele zile cuvântul!



Voi ați încercat produse Elemis de la Adda Shop? Care sunt acestea?









Comentarii

  1. Nu am testat produsele până acum. Mulțumim pentru recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsele Elemis sunt super bune! Am testat peelingul cu enzime, crema pentru corp și gelul de duș cu Frangipani și sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am testat, însă sunt curioasă de ele. Le voi trece pe listă!

      Ștergere
  3. Arata tare bine produsele acestea. Nu le-am incercat inca, insa le voi trece pe wish list

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am testat gama.aceasta. M-a cucerit verdele ala usor perlat al ambalajului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud asta! Să știi că ți le recomand cu drag!

      Ștergere
  5. da, am incercat si toate mi-au placut! gelurile de dus sunt excelente, un pic cam mici cantitativ pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am auzit de ele, m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am descoperit brand-ul Elemis pe la inceputul anului 2018 si de atunci am tot incercat diverse produse de skincare, toate m-au incantata in egala masura, chiar e o experienta de-a dreptul luxrurianta.
    Totusi, aceasta gama mi-a scapat si ma tenteaza foarte tare, astfel ca sper sa o testez pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți le recomand cu mare drag! Pe mine m-au încântat și chiar îmi doresc să încerc și altele pe viitor!

      Ștergere
  8. Am tot zis că o să încerc și eu produsele vegane de la Elemis (au doar câteva,nu toate). Pe lângă asta,toate produsele lor sunt cruelty-free :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Deși nu am încercat nimic de la Elemis, mi se par niște produse foarte tentante.
    Dau o fugă pe site.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le folosesti cu drag! Am tot vazut produsele Elemis in online, dar inca nu le-am testat.

    RăspundețiȘtergere
  11. ce fain! nu vazusem gama asta superfood! am mai incercat produse elemis de-a lungul timpului si am fost tare incantata de ele! o sa ma uit si de acestea. chiar daca preturile sunt mai marisoare, parerea mea e ca merita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul este că da, prețurile sunt picante, dar merită toți banii!

      Ștergere
  12. Am tot auzit de aceste produse dar inca nu am avut ocazia sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am incercat si eu cateva produse Elemis si mi-au placut mult. Pretul e cam piperat pt bugetul meu, dar e un rasfat total sa folosesti produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am incercat o crema de fata cu alge si un toner cu caise absolut dementiale. Ah, si o crema de corp minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu că ți-au plăcut super mult acele produse. Le am și eu în vizor!

      Ștergere
  15. Nu cunoasteam aceasta marca dar produsele arata foarte bine si din cate spui par sa fie si de calitate, as incerca.

    RăspundețiȘtergere
  16. Produsele acestui brand au o aroma extrem de eleganta! Sunt foarte calitative si parca pretioase!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am folosit si eu cateva produse de la ei care m-au impresionat placut. Din pacate nu am incercat pana acum gama verde. O voi avea in vedere pe viitor

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe