Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Produsele Woya.ro - am testat produsele Woya care nu conțin peroxid


Cu aproximativ o lună în urmă, poate și mai bine, în posesia mea au intrat produsele Woya.ro - magazinul online dedicat produselor de albire a dinților, pe care le-am testat cu mare drag. Ce m-a convins să le testez? Ei bine, nu știu dacă ați auzit sau nu de Woya.ro sau dacă sunteți familiarizați cu conceptul. Totuși, consider esențial faptul că produsele disponibile pe site nu au la bază peroxid, ci ulei de cocos. Mai multe vă spun în rândurile care urmează! Sunteți pregătiți?

Cei de la Woya.ro au fost foarte drăguți și mi-au trimis gama de produse pe care o comercializează. În pachețelul primit, așadar, s-au aflat trei produse. Acestea au fost:
- Benzile pentru albirea dinților cu ulei de cocos
- Creionul pentru albirea dinților
- Pudra de cărbune activ

Să le luăm pe rând pe fiecare, pentru că vreau să vă povestesc câteva detalii despre fiecare în parte. O să bifez aspectele care mi-au plăcut și dacă recomand sau nu produsele, dar o să aflați și ce îți propun experții Woya.ro să promoveze și de ce. 

Benzile pentru albirea dinților cu ulei de cocos



Sinceră să fiu, dinții mei, mai ales cei din partea inferioară, sunt extrem de sensibili. Nu știu cărui fapt se datorează această problemă, cert este că mi-a fost mereu frică să încerc benzile de albire dedicate dinților. După cum poate știți și voi prea bine, în general, când vorbim despre benzile de albire de la Crest, de exemplu, cunoaștem faptul că acestea au în compoziția lor o cantitate foarte ridicată de peroxid, peroxid care sensibilizează dinții și subțiază smalțul dentar al dintelui. Și tot auzind astfel de discuții și văzând diverse feedback-uri de la diferite persoane, am luat decizia de a nu mă baza pe benzile de albire pentru dinți. 
Nu pot spune că am avut neapărată nevoie de o albire sau că am nevoie. Dinții mei oricum sunt foarte albi, însă niciodată nu strică să fie un pic, un pic mai albi decât inițial. 
După puternicele conflicte cu mine însămi, am ajuns la concluzia că da, aș încerca așa ceva, atâta timp cât aș găsi ceva care să nu aibă la bază peroxid. Nu știu cum se face, dar parcă a fost o dorință pe care cineva mi-a auzit-o! Astfel, prin research pe diferite rețele de socializare, am ajuns să iau contact cu produsele Woya, produse de înaltă calitate, pe care le îndrăgesc. 

Ce vă pot spune despre benzile de albire cu ulei de cocos de pe Woya.ro? Ei bine, efectiv le iubesc! Chiar le îndrăgesc și m-au surprins în mod plăcut, sincer! Nu știam la ce să mă aștept, astfel că mi-a fost mare mirarea când am văzut că, hei, acestea chiar își fac treaba și nu este doar reclama de ele. 

Despre acestea se spune că sunt eficiente și că își fac treaba foarte bine, chiar și după primele șapte zile de utilizare. Ce spuneți, să fie adevărat? Deoarece am testat, mă pot și pronunța și da, după șapte zile (cam așa), rezultatele se văd, iar dinții sunt mult mai albi!

Este, de altfel, un produs inovativ și revoluționar, cu atât mai mult cu cât nu merge pe conceptul basic de benzi de albire a dinților. Peroxidul este înlocuit cu uleiul de cocos, ulei care transformă aceste benzi într-un produs demn de apreciat. 

Eficacitatea benzilor se remarcă chiar și prin faptul că sunt foarte ușor de folos. Într-un pachet sunt 14 alte mici pachețele, iar într-un astfel de pachețel se află două benzi (una pentru partea superioară, una pentru partea inferioară). Recunosc, totuși, că la o primă încercare, folosind pentru prima dată un asemenea produs, am întâmpinat o dificultate. Nu cu partea de sus a dinților, ci cu partea inferioară a acestora. Ce înseamnă asta? Ei bine, în momentul în care am atașat banda pe dinții inferiori, mi-a fost destul de greu să o țin acolo. Știți cum este (bănuiesc că fiecare a fost la dentist și a stat măcar o dată cu gura larg deschisă și s-a adunat salivă). Așa a fost pentru mine și prima încercare. Practic, un mic eșec în primă instanță. A doua oară, însă, totul a decurs perfect, pentru că am aflat secretul poziționării benzilor, în așa fel încât acestea să nu se miște.

Aveți grijă când poziționați banda pe dinții de jos să o puneți cât de bine puteți, pentru că altfel vă va crea disconfort. Este neplăcut, pentru că tot produsul de pe ea se va pierde și veți face și risipă. Țineți, de asemenea, gura închisă și nu consumați nimic în timpul în care benzile sunt aplicate pe dinți! 

Eu după ce am aplicat benzile, mi-am văzut de treaba obișnuită. Fie m-am pus să citesc ceva, fie mi-am făcut treaba la laptop. Atâta timp cât le puneți cum trebuie, ele nu vor fi deranjante. Cât despre timpul în care trebuie să le țineți pe dinți, specialiștii recomandă să le ținem între 30 de minute și maxim două ore. Eu am avut perioade când le-am ținut 40 de minute (chiar la început, din frica de a nu sensibiliza dinții și de a experimenta), după care am ales să le țin pe dinți chiar și până la o oră jumătate. 

Am avut, totuși, un mic disconfort cu dinții inferiori (mă așteptam, sincer, pentru că după cum vă spuneam și mai sus, ei sunt foarte sensibili), însă m-am bucurat să văd că acea durere persista doar câteva secunde (maxim 30 de secunde), după care dispărea. Și asta s-a întâmplat de fiecare dată când am aplicat banda pe dinții de jos. 

Se spune despre aceste benzi că nu sensibilizează și așa și este. Chiar dacă am simțit inițial durere în partea de jos a dinților, asta nu înseamnă că dinții mei au devenit mai sensibili. Nu! Pur și simplu, așa erau ei dinainte. Nu este doar reclama de produse, ci după ce folosiți benzile puteți să beți lichide fie reci, fie calde. Nu veți avea parte de durere! Și acest lucru este un plus! 

Pe lângă beneficiile pe care le-am observat și le-am menționat mai sus, benzile de albire cu ulei de cocos de la Woya, se mai caracterizează și prin faptul că:
- uleiul de cocos folosit în compoziția acestor benzi de albire împiedică bacteriile orale să se dezvolte în cavitatea bucală;
- benzile determină și influențează în mod direct curățarea eficientă a dinților;
- oferă o respirație proaspătă de fiecare dată când sunt folosite;
- sunt 100% sigure din toate punctele de vedere;
- sunt fără peroxid de hidrogen;

Ca urmare, le recomand cu mare drag! Prețul lor este unul foarte avantajos! 

Creionul pentru albirea dinților



Nu știu de voi, dar eu mereu am fost curioasă de creioanele acestea dedicate albirii dinților. Nu știu de ce, dar niciodată n-am avut încredere în ele, în sensul că mereu erau puse în postura produselor minune. Sunt sigură că știți despre ce vorbesc. Despre acele clipuri video în care, o anume tipă, folosește creionul pe dinți și aceștia se albesc instant. (E o mare șmecherie și o prostie, de fapt). 

Ei bine, creionul pentru albirea dinților nu pot spune că mi-a plăcut în mod deosebit. Poate asta se datorează și faptului că nu am avut mari așteptări de la el. L-am folosit de câteva ori. Ideea este că el trebuie folosit de câteva ori pe zi pentru a-și face efectul. Nu prea pot să mă exprim foarte bine cu privire la el, pentru că l-am folosit în timp ce am uzat și de benzile pentru albire. Ca urmare, chiar dacă aș fi observat vreo diferență, s-ar putea să fi fost, de fapt, efectul benzilor. 

Mai mult decât atât, mi se pare că are extrem de puțin produs. Poate așa este normal, nu sunt familiarizată cu astfel de creioane pentru albire. O să folosesc și cantitatea care mi-a mai rămas și eventual, dacă se schimbă ceva, revin cu o părere fie pe Instagram (pe insta story), fie aici pe blog! (Doar stați pe-aproape!). 

Pudra cu cărbune activ pentru albire 



Am auzit foarte multe lucruri pozitive despre aceste pudre de albire care au la bază cărbune activ. Cert este că sunt foarte curioasă dacă voi ați încercat vreodată! 
Eu am testat și această pudră pusă la dispoziție de Woya.ro, însă vreau să vă vorbesc despre ea într-un articol viitor, pentru că am mai multe lucruri să vă povestesc despre aceasta. 

Acestea sunt, așadar, produsele pe care Woya.ro le are, momentan, pe site! Sunt disponibile pentru voi și au prețuri accesibile! 

Până acum, vă recomand cu mare drag benzile pentru albire. Prietena mea cea mai bună le-a comandat și abia aștept să aud și părerea ei cu privire la acestea! 

Voi ați încercat produsele Woya.ro? Ce metode de albire știți sau ați folosit?

Comentarii

  1. Bookmark la articol pentru când voi scăpa de aparatul dentar. Mulțumesc pentru sugestie! ��

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa le incerc si eu pentru dinti mai albi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am testat aceste produse, am testat alte produse din comert de albire, fara mare efect pe termen lung. Adica pe termen scurt mi-au albit dintii, dar la fel de repede s-au reingalbenit. Pentru ca beau cafea, sucuri etc. Cel mai mult mi-a tinut albirea profesionala facuta la medicul stomatolog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am aceeasi parere despre creioane, marketing fals. Benzi folosesc si imi plac, cu siguranță le voi da si acestora o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am încercat produsele dar suna tare bine. As vrea sa le incerc.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu îmi doresc dinți mai albi, am sa iau în vedere ce ne-ai zis. 😊 😊

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit aceste produse, dar par tentante !

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am in testare aceste produse si pana acum sunt foarte multumita de ele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Habar nu aveam ca sunt benzi de albire si cu ulei de cocos, asa ceva chiar as incerca. Multumim de articol. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiam pana acum de existenta acestor produse. O sa ma uit si eu dupa ele sa le acord o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu ca este indicat sa folosesti produse fara peroxid pentru albirea dintilor doar ca in afara de pasta de dinti nu am incercat mai nimic pana acum. Chiar mi-ai starnit curiozitatea

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe