Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Importdirect.ro - ajutorul meu de nădejde


În urmă cu ceva timp, am primit de la cei de la importdirect.ro un pachețel foarte, foarte drăguț, care nu doar că mi-a făcut ziua mai frumoasă, ci mi-a fost și îmi este de folos în continuare! Dacă sunteți curioși să vedeți despre ce produse este vorba și care este părerea mea, în mare, despre acestea, vă invit să mă urmăriți în continuare! Promit că nu veți regreta și sper ca tot ceea ce urmează să vă povestesc să vă fie de folos, pentru că aceste produse m-au încântat și chiar m-au ajutat la nevoie!

Despre ce produse este vorba, mai exact?

Înainte de a începe să vă povestesc despre ele, doresc să vă spun ce se afla mai exact în pachețelul primit de la cei de la importdirct.ro. O să consemnez produsele una sub alta, iar mai apoi le voi lua pe fiecare pe rând și vă voi vorbi despre fiecare câte puțin.

Pachețelul a fost format din:




-Pantene Șampon 90 ml Repair&Protect
-Pantene Balsam de par 90 ml Thick& Strong 
-L'aimant Spray deodorant 75 ml Fleur De Rose
-Maybelline Pudra Bronzanta 15g Dream Sun Nr:02 Golden
-Lenor Balsam de rufe 750 ml 25 spălări Sensitive
-Carefree Gel intim 200 ml Aloe
-Carefree Șervețele intime 20 buc Camomile
-Labello Balsam de buze 7g Labellino Fresh Mint
-Sence Beauty Acetonă pentru unghii 200 ml Quick & Easy

Pantene Șampon 90 ml Repair&Protect

Când vine vorba despre șampon, recunosc că nu sunt foarte prietenoasă. De ce se întâmplă acest lucru? Ei bine, scalpul meu s-a dovedit a fi foarte pretențios. Astfel, dacă atunci când eram mică mama folosea pentru părul meu orice șampon, astăzi nu pot să folosesc decât anumite tipuri de șampon, pentru că părul meu fie se unge din cauza multora, fie rămâne ca o mătură. Și nu caut asta. La fel și în cazul scalpului. Am avut foarte mari probleme cu mătreața în trecut, însă am reușit să o controlez, datorită șampoanelor folosite, despre care o să vă vorbesc în alte articole. Pantene Șampon 90 ml Repair&Protect, însă, este un șampon care-mi place! 

Ce-mi place mai exact la acesta?

Mirosul - miroase impecabil, iar eu sunt înnebunită după produsele de îngrijire dedicate părului care miros foarte bine. Cred că aceasta este una dintre slăbiciunile mele. Caut parfumul în orice produs pe care-l folosesc! 
Consistența - este un produs nici prea lichid, nici prea solid. Este exact așa cum trebuie să fie un șampon. 
Sticluța este sigură - țin să punctez și acest detaliu pentru că de forte multe ori șampoanele tind să curgă dacă nu le închizi bine. Astfel, fiind mai degrabă varianta travel size, Pantene Șampon 90 ml Repair&Protect este perfect, pentru că nu curge și nu se răstoarnă! (Aceasta este varianta pe care o am eu.).
Ambalajul - dacă bine mai țineți minte, vă spuneam, nu cu foarte mult timp în urmă, că mă uit foarte mult la ambalaj. Apreciez foarte mult produsele care au ambalaje în culori deschise și neutre. Pantene Șampon 90 ml Repair&Protect are un ambalaj alb, drăguț, cu câteva inserții de auriu, galben și negru. Exact așa cum îmi place. 


Pantene Balsam de păr 90 ml Thick& Strong

Aceleași reguli se aplică și în cazul balsamului. Îmi place chiar foarte mult și nu am observat reacții adverse ale părului în urma folosirii.
Atât șamponul, cât și balsamul sunt două produse pe care le recomand cu drag și chiar aștept să-mi spuneți cum vi se par dacă le-ați încercat! 




L'aimant Spray deodorant 75 ml Fleur De Rose


Când vine vorba despre deodorante, nu pot spune că îmi place să le tot schimb. În ultima perioadă, până să dau de acesta, am folosit ceva de la Rexona, de la Fa, însă parcă tot lipsea ceva. M-am îndrăgostit în schimb de acesta, de L'aimant Spray deodorant 75 ml Fleur De Rose - deodorantul care m-a salvat de foarte multe ori atât în privința mirosului, cât și în privința petelor pe care foarte multe alte deodorante le lasă pe haine. Am folosit L'aimant Spray deodorant 75 ml Fleur De Rose chiar și când am purtat hainele mele negre preferate. Din fericire, nu am observat nicio pată sub braț, iar acest aspect m-a încântat maxim. Sunt mai mult decât mulțumită de acest deodorant și credeți-mă că l-am folosit zilnic de cum l-am primit. Problema? S-a terminat prea repede și nu mai am. 



Voi l-ați folosit? Ați auzit de el? Eu efectiv l-am iubit și chiar sunt frustrată că vine doar în varianta de 75 ml. Și tocmai pentru că mi-a plăcut atât de mult, o să vreau să vă vorbesc într-un articol separat despre acesta, pentru a vă putea face și voi o părere mai amplă. Articolul va apărea cât de curând pe blog și în el vă voi spune care sunt motivele exacte pentru care mi-a plăcut atât de mult acest deodorant! 


Maybelline Pudră Bronzantă 15g Dream Sun Nr:02 Golden


Măi, măi. Și veni și rândul acestei pudre bronzante. Și cu acestea am o problemă. Sunt puține pudre bronzante și produse cosmetice și de înfrumusețare în general cu care mă înțeleg. Tenul meu este unul sensibil și nu tolerează orice. Dacă ceva nu-i convine, un ingredient sau modul în care am aplicat eu acel produs, acesta începe imediat să o ia razna. Astfel, mă trezesc pe față cu o mulțime de coșuri pe care, evident, nu le vreau! 
Maybelline Pudra Bronzanta 15g Dream Sun Nr:02 Golden a fost, în schimb, o surpriză pentru mine. Aceasta este pudra pe care o folosesc și în prezent de fiecare dată când mă machiez. Cu aceasta reușesc să-mi dau conturul dorit feței și să o pun în evidență exact așa cum îmi place.



Mă credeți dacă vă spun că am avut o pudră bronzantă care mi-a distrus fața? Ar trebui, pentru că am pătimit foarte mult din cauza ei. Pomeții mei erau varză, iar coșurile în lumea lor. Tocmai din acest motiv, am renunțat să mai folosesc pudră bronzantă, până... până să am posibilitatea să testez Maybelline Pudra Bronzanta 15g Dream Sun Nr:02 Golden oferită de către cei de la importdirect.ro! Și le mulțumesc pentru această posibilitate! Dacă nu era această pudră, nu știu cum mi-aș di recăpătat încrederea în produsele de acest fel!

Și după cum poate vă așteptați deja, o să vă spun că îmi doresc să vă vorbesc și despre aceasta într-un articol separat, pentru că am atât de multe lucruri de spus despre ea! Fiți cu ochii în patru! Revin curând cu un articol special dedicat acestei pudre bronzante! 

Lenor Balsam de rufe 750 ml 25 spălări Sensitive

Cine poate rezista unui astfel de produs? Balsamul acesta de rufe primit de la cei de la importdirect.ro a venit la fix. Chiar trebuia să îmi cumpăr un balsam de rufe pentru că mi se terminase. L-am folosit cu drag și după cum veți vedea și din fotografii, sticluța nu este plină pentru că am pus-o la treabă! 
Rufele mele au avut, din nou, miros de copilărie și mirosul specific de acasă. Mirosul pe care acesta îl emană îmi amintește de acasă, da! Și uite așa, am apelat și la câteva sentimente. Lenor Balsam de rufe 750 ml 25 spalari Sensitive este produsul care mi-a trezit amintiri, dar mi-a oferit și posibilitatea de a mă bucura de un miros splendid al hainelor! 



Voi folosiți balsamul de rufe de la Lenor? Varianta pe care o am eu este Sensitive, Gentle Touch - pentru că-mi place să mă răsfăț. Atât pe mine, cât și pe hainele mele! 

Carefree Gel intim 200 ml Aloe

Acest gel este unul pentru care fiecare femeie ar trebui să opteze! Totul ține de igiena intimă personală, motiv pentru care este bine să deținem un astfel de gel intim!

Mirosul gelului este unul foarte plăcut, cu atât mai mult cu cât acesta este influențat și de extractul de Aloe Vera și de frunzele acesteia, folosite în compoziția Carefree Gel intim 200 ml Aloe.






Carefree Șervețele intime 20 buc Camomile

Șervețele intime sunt cele care completează foarte bine rutina de îngrijire a zonei intime. Fie că este vorba despre acestea, fie că este vorba despre un gel anume, important este ca printre produsele de îngrijire intimă să se numere măcar un produs special dedicat acestui pas de îngrijire.

Labello Balsam de buze 7g Labellino Fresh Mint

Iubesc tot ceea ce ține de îngrijirea buzelor. Îmi place ca buzele mele să fie prezentabile tot timpul, ci nu crăpate sau uscate. Am încercat o mulțime de balsamuri pentru buze, însă Labello Balsam de buze 7g Labellino Fresh Mint este preferatul meu! Nici cele de la Nivea, nici cele de la alte branduri nu m-au încântat și nu mă încântă precum o face acesta! 


Îl port cu mine peste tot! Îl am în palton, în geantă, la facultate, în oraș, oriunde! Este nelipsit și m-am îndrăgostit nu doar de efectul pe care-l are asupra buzelor mele, ci și de mirosul de mentă atât de plăcut! 

Nota mea pentru el ar fi 20 din 20 dacă s-ar putea! Dar pentru că nu se poate, o să mă limitez la 10 din 10! Este un balsam care merită și despre care o să vă vorbesc mai multe într-un alt articol! Vreau să vă dau acolo mai multe detalii atât despre acesta, cât și despre rutina mea de îngrijire a buzelor! 

Sence Beauty Acetonă pentru unghii 200 ml Quick & Easy

Chiar dacă sunt adepta unghiilor construite cu gel, ci nu a unghiilor naturale, pentru că nu pot să le păstrez cu ojă, această acetonă mi-a fost de folos. Cum am folosit-o sau când am fost nevoită să o folosesc? Ei bine, fiind la facultate, nu este zi să nu scriu ceva sau să nu mă folosesc de vreun pix. Și știți și voi că nu toate pixurile funcționează așa cum trebuie. Altele mai și curg și lasă urme. Nu știu cum am reușit mai exact, însă într-o zi, una dintre unghiile mele era cu pix. Și ce să vedeți... acesta nu mai mergea de pe unghie. Primul meu gând a fost că trebuie să-i fac o vizită fetei care se ocupă de unghiile mele, dar după aceea mi-am amintit. Mi-am amintit că am Sence Beauty Acetonă pentru unghii 200 ml Quick & Easy




A fost o ușurare, sincer vă spun! Am luat o dischetă, am înmuiat-o în puțină acetonă și astfel am îndepărtat de pe unghie pixul nedorit! Mă gândesc acum dacă să o păstrez pentru mine această acetonă, pentru că mi-a fost de folos, însă cred că o voi face cadou surorii mele pentru că ea obișnuiește să își dea unghiile cu ojă! 

Acestea fiind spuse, cei de la importdirect.ro mi-ai salvat viața cu pachețelul pe care mi l-au trimis! Și chiar dacă nu am folosit toate produsele în același timp și într-o perioadă scurtă de timp, pentru fiecare am găsit o întrebuințare la momentul potrivit! 

Ce îmi mai rămâne mie de făcut? Să le mulțumesc pentru această oportunitate! Pentru oportunitatea de a intra în contact cu produse la prețuri accesibile, dar de calitate superioară! 

Voi ați achiziționat ceva de pe site-ul celor de la Import Direct? Dacă nu ați făcut-o, vă îndemn să aruncați o privire pe importdirect.ro pentru că aici găsiți produse ieftine, dar de calitate! 






Comentarii

  1. Șamponul de la Pantene este extraordinar de bun! Îmi place mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce produse minunate si utile!!! Pantene îmi place și mie, la fel și balsamul de rufe, Lenor. restul produselor nu le-am încercat, dar cu siguranță voi poposi pe site.

    RăspundețiȘtergere
  3. Comand produse de pe site-uri care vin mereu cu oferte bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu, din pacate, am un scalp pacatos si aproape nimic de pe piata nu-mi face bine. Dupa 2-3 saptamani trebuie sa-mi schimb samponul, pentru ca fac matreata. Dar am descoperit un sampon in turcia care-mi face bine si il comand frecvent

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu, din pacate, am un scalp pacatos si aproape nimic de pe piata nu-mi face bine. Dupa 2-3 saptamani trebuie sa-mi schimb samponul, pentru ca fac matreata. Dar am descoperit un sampon in turcia care-mi face bine si il comand frecvent

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am comandat de la ei inca, desi stiu site-ul, o sa ma uit si eu la noutati putin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Majoritatea produselor sunt nelipsite din casă. În afara șamponului Pantene cu care nu prea mă împac, celelalte le iau frecvent.
    Voi căuta și eu pe acest site.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot un balasam de buse am si eu de la Labellino doar ca in alt format, iar despre restul produselor imi place ca le poti gasi in acelasi loc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am folosit și eu produsele și pot spune ca-s incantata de promptitudinea cu care livrează cei de la ImportDirect.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Am văzut ca au preturi foarte bune la multe produse. Ce ai primit tu sunt cu siguranță foarte utile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place site-ul. Am cumparat si eu produse de la ei, au preturi foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  12. Stiu de site, urmeaza sa dau si eu o comanda la ei, am vazut ca au preturi foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am comandat si eu de pe site si am fost multumita ! Preturi bune si produse variate !

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe mine ma atrag maxim preturile lor. Mi-ar fi placut ca comanda minima sa fie mai mica. Cred ca as fi dat mai des comenzi de la ei

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac site-urile de acest tip! Au multe produse pe care le folosesc si la pret bun. Si eu folosesc acea gama de la Pantene. Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe