RECENZIE ''P.S TE IUBESC''
AUTOARE: Cecelia Ahern
EDITURA: Alffa
NUMĂR PAGINI: 537

• Cecelia Ahern se numără printre cei mai buni autori și unul dintre aceia pe care îi iubesc,pur și simplu.
  • Cartea ei reprezintă o poveste de dragoste care îți frânge inima și ți-o lipește la loc!
  • În contextul acestei cărți o avem drept protagonistă pe Holly care duce o viață perfectă alături de iubitul ei soț ,Gerry.
  • Recunosc,mi-a fost extrem de groază să încep să citesc această cartea, în principiu datorită numărului amplu de pagini. Am auzit o mulțime de lucruri bune despre această carte și chiar mi-am dorit să mă conving dacă așa este,dacă este pe gustul meu sau nu.  Numărul paginilor m-a intimidat,la început,însă am ajuns la concluzia că opera Ceceliei are un ritm alert ,iar spațiul dintre pagini este destul de mare. Aceste aspecte m-au ajutat să termin cartea într-un timp foarte scurt,deoarece m-a acaparat în totalitate.
  • Ca să nu mai lungim subiectul, tot aici se spune că lumea se afla la picioarele celor doi îndrăgostiți,Holly neputându-și imagina viața fără Gerry.
  • Într-una dintre zile,însă,viața o obligă să facă asta! Gerry moare din cauza unei tumori pe creier,iar Holly rămâne singură,aparent ,deoarece are prietenii aproape. Aflată în această situație,ea trebuie să învețe să supraviețuiască.
  • Ce m-a impresionat pe mine este faptul că Gerry nu o lasă în totalitate singură,ci ,prin intermediul unor "liste" alcătuite din 10 scrisori,câte una pentru fiecare lună,o ajută să ia viața de la capăt. Îmi dau cu presupusul și mă gândesc că el știa că are să moară , de aceea a hotărât să îi lase o succesiune de scrisori.
  • Astfel,vegheată de un înger păzitor,Holly devine o persoană puternică și independentă ,iar ,totodată, reusește să zâmbească și chiar să iubească din nou!

Vă aștept cu drag pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/BooksLovers.12/
          Tot aici vă aștept cu un like care m-ar ajuta enorm de mult ,respectiv părerile voastre despre pagină si blog.
           Puteți lua cartea de pe următoarele site-uri: http://www.libris.ro/p-s-te-iubesc-cecelia-ahern-ALL973-724-123-8--p314866.html , http://www.all.ro/colectia_strada-fictiunii-bestseller/p-s-te-iubesc.html