Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

NON DOLOR - dușmanul durerii


Durere, durere peste tot! Vreme neplăcută, care ne afectează organismul, dar mai ales oasele. Soluția garantată împotriva durerii? NON DOLOR, unguentul care face minuni.



Cum l-am folosit?

De la o vârstă foarte fragedă mă confrunt cu dureri articulare, dureri la nivelul genunchilor, dar și a umerilor. Poziția incorectă a corpului sau vremea, în cazul de față, și-au pus amprenta asupra mea. Noroc că am găsit o soluție care poate îndepărta în totalitate orice ''pată'' de durere. 
Am folosit NON DOLOR în momentul în care mi-am dat seama că o durere insuportabilă a apărut în zona umărului. Am aplicat de câteva ori unguentul și, sincer vă spun, că m-am simțit mult mai bine, într-un timp relativ scurt sau foarte scurt. 

L-am folosit doar eu?

Nu am folosit doar eu acest unguent. Familia a aflat de el repede și uite așa, mama, care într-o noapte s-a trezit cu o durere îngrozitoare în zona genunchiului, a aplicat de câteva ori NON DOLOR în zona cu pricina și în câteva zile și-a revenit complet. Cu toate acestea, ea continuă să-l folosească, deoarece îi face bine. 
Cu alte cuvinte, acest unguent are efecte rapide, dar și eficiente și de lungă durată. 

De ce este acest unguent atât de bun?


Sunt sigură că mulți dintre voi nu știați că acesta conține o mulțime de plante, care facilitează înlăturarea durerii. Așadar, printre acestea se numără menta, salcia de Himalaya, pinul, eucaliptul albastru, arborele de camfor, ajwainul, cajeputul și vaselina. 
De asemenea, trebuie să amintesc faptul că principiile active din unguentul NON DOLOR se absorb ușor prin piele și ameliorează cu rapiditate durerea din afecțiunile articulare, suprasolicitările sau traumatismele osteo-articulare. Calmează, pe de altă parte, durerile musculare difuze sau localizate, crampele musculare sau durerile după efort fizic intens sau contuzii. 
NON DOLOR stimulează circulația periferică a sângelui, favorizând regenerarea celulară. Acțiunea ușor revulsivă a extractelor vegetale au, de altfel, acțiune antibacteriană și antifungică, prevenind orice tip de infecție locală. 

Care sunt beneficiile acestor plante?


Mentha piperita (Mentă) - extractul uleios din frunzele de mentă are proprietăți analgezice și antireumatice, dar ajută, totodată, la calmarea iritațiilor pielii și mușcăturilor de insecte. Efectul răcoritor și calmant apare, de asemenea, atunci când este vorba despre locuri dureroase și inflamate ale corpului. Mentolul și comforul au proprietăți analgezice locale ușoare, iar menta mai are și efect bactericid și fungicid. 

Gaultheria fragrantissima (Salcie de Himalaya) - extractul uleios din salcia de Himalaya are acțiune antiinflamatoare, analgezică, iar acest fapt se datorează conținutului ridicat de salicilat de metil, el fiind un calmant al durerilor osteoarticulare și musculare. De asemenea, acesta activează circulația sanguină, favorizând regenerarea celulară. 

Pinus roxburghii (Pin) - extractul din rășină este adjuvant (de ajutor) în ameliorarea durerilor din sciatică, lumbago, artrită, crampe musculare, reumatisme, fiind, totodată, un ușor drenor limfatic. 

Eucalyptus globulus (Eucalipt albastru) - extractul uleios din frunze este un antiseptic local foarte puternic. Având un conținut de 70-80% eucaliptol, uleiul de eucalipt este foarte ușor absorbit în momentul aplicării. Eucaliptul are acțiune antiinflamatoare, deoarece inhibă metabolismul acidului arahidonic și producția de citochine. Pe de altă parte, în ceea ce privește extractul de eucalipt, acesta mai este și un remediu și în tratarea artritei, mai ales când simptomele sunt cauzate de vremea rece. Nu uitați că acesta ajută și la înlăturarea stărilor de oboseală mentală, însă putem spune adio și durerii musculare. 

Cinnamomum camphora (Arborele de camfor) - extractul din frunze conține o cantitate mare de ulei volatil. Componentul principal al acestui ulei este camforul, în proporție de 68%, care are acțiune antipruriginoasă, antialgică, antiinflamatoare, lubrefiantă și de stimulare a circulației sangvine periferice. A nu se uita că susține drenajul limfatic, fiind antibacterian și antifungic. 

Trachyspermum ammi (Yavani) - extractul uleios din semințe conține ulei esențial al cărui component principal este tomolul. Acesta are acțiune antiinflamatoare și analgezică, fiind, de asemenea, antibacterian, antifungic și antiviral. 

Melaleuca leucadendron (Cajeput) - extractul din frunze conține principii active, care au acțiune antiinflamatoare la nivelul articulațiilor și mușchilor. De altfel, se prezintă ca având acțiune antibacteriană, antifungică și antivirală, fiind eficient în infecțiile bacteriene superficiale. 

Vaselina - este un excipient care amplifică senzația de cald la nivelul pielii, asigurând beneficiul maxim pentru pacient, prevenind, totodată, evaporarea uleiurilor esențiale din produs. 

Cum se prezintă și cum se utilizează?

NON DOLOR se prezintă sub formă de flacon, având un gramaj de 30 ml. 
De asemenea, în ceea ce privește modul de utilizare, trebuie să aveți grijă la faptul că acesta se folosește doar pentru uz extern. Astfel, se aplică unguentul pe zona afectată și se masează foarte ușor. Evitați contactul cu ochii, mucoasele și rănile deschise. Dacă, totuși, acesta intră în ochi, în mod întâmplător, clătiți cu foarte multă apă.


De unde se poate achiziționa?

Unguentul NON DOLOR se poate achiziționa foarte simplu online de pe site-ul celor de la Ayurmed.ro, loc în care puteți găsi o sumedenie de astfel de remedii, care să vă ajute să treceți cu bine peste orice durere. 

Vă recomand cu mare încredere acest unguent, deoarece își face treaba foarte bine și tind să cred că este accesibil oricui. De ce să investești bani grei în medicamente fără efect, când Ayurmed îți pune la dispoziție un unguent eficace? 

Voi l-ați încercat? Ce impresie v-a lăsat?

Comentarii

  1. wow pare un produs tare bun, din fericire nu am astfel de probleme dar cu siguranta parintii mei s-ar bucura de un astfel de produs :) multumim pentru pont

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine de unii că nu întâmpină astfel de probleme.

      Cu drag! Mersi și eu de vizită!

      Ștergere
  2. Am si eu acest produs dar nu l-am incercat inca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare un produs bun, o sa il incetc si eu. Pare util la nevoie 😀

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu l-am incercat. Dar sigur il voi cauta in farmacie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un produs tare util pentru persoanele cu astfel de probleme!

    RăspundețiȘtergere
  6. Zic sa fie fara durere la toata lumea. Ma bucur ca este eficient ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este eficient.

      P.s ar fi tare bine dacă n-ar exista durerea.

      Ștergere
  7. Nu l-am incercat dar cred ca mi-ar prinde bine si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Și eu am uneori dureri articulare sau de oase din cauza vremii reci sau schimbătoare!! Voi lua și eu un unguent Non Dolor, sigur voi avea nevoie de el. Mersi pentru recomandare!! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-l recomand cu mare drag!

      Mulțumesc și eu de vizită!😙

      Ștergere
  9. Tare as avea nevoie de crema asta
    Chiar acum ma plang de o durere de genunchi

    RăspundețiȘtergere
  10. Am folosit si eu Non Dolor, ne place si e de avut in casa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am să îi spun mamei despre aceasta crema.

    RăspundețiȘtergere
  12. L-am utilizat si noi si chiar suntem multumiti.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu ma gandeam ca o crema atat de mica si de ieftina poate fi atat de buna si cu efecte aproape miraculoase. O folosesc si eu la nevoie si ma bucur ca o am in casa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Să știi că este foarte eficientă. Mica, dar concentrată!

      Ștergere
  14. Pare un produs bun, inca nu l-am incercat. Multumim!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe