Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Elmio.ro - cadouri Valentine's Day din argint


În general, articolele mele se adresează femeilor, dar iată că astăzi vin și cu un articol care prioritizează femeile prin prisma bărbaților! Un articol în care vom vorbi despre cadouri Valentine's Day din argint puse la dispoziția noastră de către Elmio.ro. Care sunt aceste cadouri cu care îți poți surprinde iubita și partenera de viață? Ce este, mai exact, Elmio.ro și de ce ar trebui să avem încredere în toate acele bijuterii argint puse la dispoziția noastră?
Acestea sunt doar câteva întrebări la care vreau să vă răspund, pentru a vă putea face și voi o idee cât mai clară!



Ce-ați spune, însă, dacă le-am lua pe rând și aș detalia fiecare aspect în parte pentru a deveni înțeles?

Ce este Elmio.ro și cu ce se ocupă?

Când spui Elmio.ro nu știu dacă te gândești la foarte multe lucruri. Cert este faptul că, în esență, Elmio.ro este un magazin online de bijuterii argint, care din pasiune pentru frumos și calitate, aduce pe piața din România cele mai îndrăgite, dar și cele mai frumoase bijuterii din argint. De la cercei, pandantive, coliere, brățări, broșe, până la diferite seturi de bijuterii din argint sau chiar idei de cadouri, special gândite pentru cele mai importante momente.

Elmio.ro este varianta de magazin online pe care toți o căutăm, însă prea puțini o găsim! Trebuie să recunoaștem că există foarte multe magazine online care se ocupă cu vânzarea de bijuterii de argint, însă puține sunt acelea care chiar pun preț pe produsele și bijuteriile comercializate! 
Uneori cădem foarte ușor pradă unor astfel de accesorii, pentru că prețul ni se pare unul convenabil, poate chiar mic. Însă vreau să-mi spuneți voi, ce căutați, de fapt, la un magazin online de bijuterii și la bijuteriile pe care le achiziționați în general?

Eu caut câteva lucruri esențiale și nu o să fiu egoistă, ci chiar o să le împărtășesc cu voi. Caut originalitate, calitate, profesionalism și o echipă care să mă ajute atunci când am nevoie. De exemplu, dacă vreau să știu cum se curăță argintul, să pot să aflu asta de pe site-ul original al celor de unde am luat bijuteriile. 

Ei bine, Elmio.ro îndeplinește toate aceste condiții și așteptări pe care eu le am de la un magazin online de bijuterii! 

Elmio.ro este soluția pe care fiecare dintre noi o căutăm. Fie că vorbim despre simple achiziții, fie că vorbim despre idei de cadouri, Elmio este magazinul care ne poate ajuta! 

Elmio.ro - creat din pasiunea pentru frumos, frumos care la rândul său poate aduce zâmbete pe chipurile celor care și-au pus încrederea în bijuteriile din argint confecționate nu din orice argint, ci argint 925! 

Și pentru că m-am întins puțin (așa mai fac de obicei când am doar cuvinte de laudă la adresa a ceva ce-mi place), o să vreau să vorbim despre fiecare categorie de bijuterii de pe site. Ba mai mult, o să aleg câte două exemple, care-mi plac mie cel mai mult, de accesorii argint. Acestea vor fi, bineînțeles, ideile la care m-am gândit eu pentru cadoul perfect de Valentine's Day! 

Dragii mei, sunteți gata să vedeți despre ce este vorba?

Cerceii din argint - cadouri Valentine's Day din argint pentru ea 

Majoritatea femeilor sunt înnebunite după cerceii din argint, motiv pentru care m-am gândit că aceștia ar putea fi de nerefuzat, mai ales dacă vin drept cadou din partea persoanei iubite! 
Ca urmare, dacă nu știi nici până în ziua de astăzi ce să-i cumperi de Valentine's Day, cumpără-i o pereche de cercei...sau două! 
Și nu-ți face griji, am ales eu pentru tine două modele foarte drăguțe de cercei argint, care-mi plac la nebunie! 

Cercei din argint 925 cu abalone verde 


Cu această pereche de cercei poți da lovitura! Știu, sună ciudat, dar chiar o poți cuceri cu această pereche de cercei cu abalone verde! Poate nu-ți dai seama, dar cel mai adesea, femeile apreciază cerceii mici, pentru că aceștia nu sunt niciodată prea mult. 

Tocmai din acest motiv, din punctul meu de vedere, dacă vei achiziționa acești cercei, cu siguranță, o vei impresiona! Aceștia nu doar că sunt din argint 925, un argint calitativ cu rezistență în timp, ci au ca și detaliu piatra de abalone. La fel, o piatră foarte îndrăgită și căutată în rândul bijuteriilor și a cerceilor în general! 

Partenera ta va vedea în ei un motiv în plus de a-i purta, pentru că aceștia vin din partea ta! Purtați la o ținută office sau chiar casual, cu părul lejer în coc sau desprins, cerceii din argint 925 cu piatră abalone verde vor întoarce capete! Chiar și tu s-ar putea să o observi mai în detaliu, pentru că vei fi minunat de cât de bine îi vin! 

Cam asta se întâmplă cu toate bijuteriile de pe Elmio.ro! 

Cercei argint cu zirconiu albastru


Nu am ales această pereche de cercei doar pentru că mie-mi place albastrul! Am ales această pereche de cercei pentru că este una elegantă! Acești cercei din argint cu zirconiu albastru sunt cerceii pe care ea ar putea să-i poarte la o nuntă, cu o rochie de seară. Sunt perechea perfectă pentru o ieșire în oraș, poate chiar de Ziua Îndrăgostiților! Nu-i așa că te-ai bucura să-i poarte? 

Ei bine, știu că așa ar fi! Tot ceea ce mai rămâne de făcut este să-i oferi ocazia aceasta! 

Pandantive argint - nici cele mai sofisticate gusturi nu vor rezista

Eu personal iubesc tot ceea ce înseamnă argint și bijuterii argint. Tocmai de aceea, nu vă voi surprinde când vă voi spune că și pandantivele argint sunt printre preferatele mele! Să fim serioși, cine poate rezista unor pandantive din argint, atent create? Răspunsul îl știu eu, chiar dacă tot eu am fost cea care a întrebat! Nici măcar o femeie nu poate rezista unor pandantive din argint! 

La ce m-am gândit? Care sunt variantele cărora nu le-aș putea spune nu?

Pandantiv argint bufniță din sidef și cubic zirconia 


Acest pandantiv bufniță din sidef și cubic zirconia mi-a atras atenția încă de la început, prin simplul fapt că are o bufniță ca și detaliu principal. Animăluțele, de asemenea, sunt foarte îndrăgite când vine vorba despre pandantive și chiar despre broșe! 
Astfel, alegându-l pe acesta, iubita sau partenera ta de viață va fi cea mai fericită! Ba s-ar putea să creadă că i-ai citit gândurile. Spun asta pentru că, vreau să mă crezi, majoritatea femeilor își doresc să dețină cât mai multe pandantive argint, mai ales dacă stilul lor este unul casual sau unul cât mai office! 
Ține cont de aceste detalii și alege înțelept! Și... nu spune de unde ai avut ajutor! 

Pandantiv pisicuță din argint 


După cum am spus și anterior, femeile îndrăgesc animăluțele când vine vorba despre pandantive argint, motiv pentru care și al doilea pandantiv de idee cadou va fi tot un pandantiv cu animăluț. Pandantivul pisicuță din argint este acel pandantiv căruia nu i-am putut rezista. Îmi place foarte mult, trebuie să recunosc și m-am gândit că acesta ar putea-o încânta și pe iubita ta! 

Cum poți afla? Ei bine, după ce-l achiziționezi și-i vezi reacția, nu uita să-mi comunici și mie părerea ei despre el. Eu spun că va fi surprinsă și te va adora pentru gusturile pe care le ai! Tu ce spui, să mă înșel sau să am dreptate?

Coliere argint - cea mai inspirată idee de cadou pentru Valentine's Day

Colierele din argint sunt, din nou, o idee super bună de cadou pentru ea! Colierele sunt o idee perfectă, aș putea spune, de idee perfectă de cadou, mai ales pentru Ziua Îndrăgostiților!

Iată modelele de coliere argint pe care le-am ales eu!

Colier model inimioară și infinit din argint


O idee minunată de cadouri coliere argint ar fi acest colier model inimioară și infinit din argint! Este un model sofisticat și emană eleganță, încă de la primul contact vizual! Ba mai mult, sunt sigură de faptul că, așa minimalist cum este, el va ieși în evidență, mai ales dacă este purtat alături de îmbrăcămintea corespunzătoare!
Nu-l omite, ci ia-l în vizor pentru că s-ar putea ca acesta să fie exact ceea ce ți-ai dorit pentru partenera ta! Sau... s-ar putea să fie exact ceea ce și-a dorit partenera ta!

Colier din argint cu inimă Love 


Pentru a-ți arăta și mai mult iubirea față de ea, poți opta pentru acest colier din argint cu inimă Love! Sunt sigură de faptul că îi va plăcea foarte mult! Femeile îndrăgesc toate detaliile care au legătură cu inimioarele, așa că și acest model de colier s-ar putea să fie preferatul ei! 

Mie-mi place extrem de mult ș sunt sigură că nu aș spune nu unui astfel de colier argint! Tu ce spui, să fie acesta cadoul perfect de Valentine's Day?

Brățări argint - o femeie nu are niciodată prea multe brățări argint

Dacă nu ai nicio idee despre ce i-ai putea cumpăra partenerei tale, am să-ți spun că nu vei da niciodată greș cu brățări argint! Crede-mă, știu despre ce vorbesc! 
Dacă anterior spuneam că o femeie nu ar spune niciodată nu unui colier, unui pandantiv sau unei pereche de cercei, află că această premisă este valabilă mai ales în cazul brățărilor! 

Ia-i o brățară de argint, împacheteaz-o frumos și oferă-i cel mai drăguț cadou de Ziua Îndrăgostiților! 
Iată la ce modele de brățări argint m-am gândit eu! 

Brățară din argint 925 steluțe


Brățara din argint 925 steluțe este o brățară care se atașează mâinii! Este una dintre cele care mi-a atras cel mai mult  atenția dintre toate modelele disponibile pe Elmio.ro! 
Dacă știi că iubita ta este o adeptă a steluțelor și o intrigă tot ceea ce ține de acestea, cu siguranță această brățară îi va fi pe plac! 

Brățară de picior din argint 


Nu vreau să mă limitez doar la clasicele brățări pentru mână, ci vreau ca în acest articol cu idei de cadouri să vin și cu o propunere de brățară de picior! 
Eu le îndrăgesc foarte mult și s-ar putea ca și iubita ta să cocheteze cu această brățară de picior din argint
De ce să ne raportăm doar la brățările de mână, când avem la dispoziție și brățări de picior din argint?

Seturi bijuterii argint - este mai ușor să achiziționezi bijuterii argint la set

Aceste seturi bijuterii argint sunt perfecte dacă vrei ca atenția pe care i-o dăruiești femeii din viața ta să fie una complexă! Alege în acest caz un set bijuterii de argint format din pandantiv sau lănțișor și cercei! 

Broșe argint - femeile le adoră

Dacă iubita ta este o adeptă a stilului office, atunci cu broșe argint chiar nu ai cum să dai greș! 
Am pregătit în acest sens pentru tine, pentru a-ți veni în ajutor, două modele foarte frumoase de broșe argint pentru care poți opta! 

Despre ce vorbesc?

Broșa cheia sol din argint 


Această broșă cheia sol din argint este o broșă elegantă, care poate fi purtată cu lejeritate atât atunci când vine vorba despre o cămășuță, cât și atunci când aducem în discuție o maletă sau orice altă bluză elegantă! 
Emană eleganță încă de cum te uiți la ea și sunt sigură că iubitei tale i-ar plăcea foarte mult! Poți de altfel să optezi doar pentru aceasta sau mai poți achiziționa ceva pentru a-i putea dărui un cadou cât mai complex! 

Broșa libelulă din argint cu pietre colorate 


Poate chiar una dintre cele mai îndrăgite broșe argint, broșa libelulă din argint cu pietre colorate face furori când vine vorba despre cadouri și eleganță! 
Ba mai mult, libelulele în cadrul broșelor sunt extrem de apreciate și de aceea m-am gândit să te țin și pe tine la curent cu acest model! 
Broșa libelulă din argint cu pietre colorate este o idee perfectă de cadou pentru Valentine's Day! 

Astfel, cele mai frumoase idei de cadouri bijuterii argint pentru femei pot fi găsite pe Elmio.ro! Dacă și tu ești în căutarea lor pentru că vrei să-ți surprinzi partenera, nu ezita să arunci o privire pe site! 
Elmio.ro este magazinul online unde te așteaptă cele mai inspirate idei de cadouri Valentine's Day! Alege ceea ce îți trage cu ochiul și nu uita să-mi spui dacă vreo idee din cele mai sunt menționate de mine ți-a fost de folos! 

Voi pe cine contați când vine vorba despre cadouri Valentine's Day?

Nu uita, de asemenea, să arunci o privire și peste articolul Idei de cadouri pentru el

Comentarii

  1. Chiar azi vorbeam cu sotul meu despre cadoul de Ziua Indragostitilor si o bratara ii spuneam sa caute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cerceii cu zirconiu albastru sunt SUPERBI! Nu știu dacă prietenul imaginar va ști că aceștia îmi prezintă interes. Pentru siguranță, va trebui să am grijă eu însămi ca aceștia să ajungă la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori mai trebuie sa ne facem și singure cadouri. :)) ❤️

      Ștergere
  3. Cât de bine arată bijuteriile! Sunt tare tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi pe 6 februarie implinim 10 ani de casatorie, chiar mi-ar placea ca sotul sa imi faca cadou o bijuterie, iar bufnita aia e tare simpatica

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac cerceii micuti, inca o pereche ar fi binevenita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Broșa în formă de cheia sol mi-ar plăcea și mie! Și eu mă bucur când primesc cadou bijuterii din argint! ��

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca i-am descoperit, am o slăbiciune pentru cercei. ��

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce modele faine de cercei si bratari au pe site! Gata, stiu ce sa ii arat sotului. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Brosa cheia sol clar o vreau si eu! Si au multe alte modele dragute si finute.
    Da, cerceii albastri sunt foarte eleganti si frumosi, i-as vrea si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Au niste bijuterii foarte finute! Nu stiam de existenta lor, dar acum mi-au captat interesul, caci am o “boala” pe bijuterii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu iubesc argintul si n-as putea refuza nimic din argint daca imi face sotul un cadou de genul. Nu stiu ce cadou sa-i fac eu de Ziua Indragostitilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca orice femeie s-ar bucura de un astfel de cadou.

      Am un articol cu idei de cadouri pentru el pe blog. Poate te ajuta :D

      Ștergere
  12. Imi plac mult bijuteriile de argint. 😍😍 Mersi frumos pentru recomandari.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe