Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Ryo Damage Care Shampoo - Review


Să vă mai spun că m-am îndrăgostit de produsele de la Glowrious - Cosmetice Asiatice? Să vă mai spun cât de mult le îndrăgesc? Ei bine, cât timp le dețin, cu siguranță, o să le laud pe toate rețelele și nu numai, pentru că merită toate laudele și aprecierile. Mai ales a acelora care le-au testat! De ce spun asta? Pentru că aceste produse pot fi admirate oricum. Chiar și din umbră!

Eu sunt norocoasă că am avut și am ocazia de a le testa și să-mi spun părerea despre ele și țin, de asemenea, să-i mulțumesc Renei pentru această posibilitate!

După cum deduceți și din titlul acestui articol, astăzi o să vă vorbesc despre un șampon, un șampon care mie-mi place tare mult și pe care îl folosesc cu mare drag. Mi-e frică doar că se va termina și nu-l voi mai avea. Și asta e surprinzător, cel puțin în ceea ce mă privește, pentru că, de obicei, nu țin neapărat să am tot același produs pe care să-l folosesc o perioadă îndelungată, deoarece îmi place să testez. Și cum mereu încerc ceva nou, mi-e destul de greu să mă țin de același produs. Da, revin la el după o anumită perioadă, dar nu am considerat până în momentul de față niciun produs din aceeași gamă sau de la același brand indispensabil.




Dar totul are un început, după cum bine știți și voi! Cum vine asta? Ei bine, mă mențineam bine pe poziții, până să apară în rutina mea de îngrijire a părului Ryo Damage Care Shampoo de la Glowrious Cosmetice Asiatice.

Ce pot să vă spun despre acest șampon? Ce mi-a plăcut? 
În primul și în primul rând, vreau să știți că sunt înnebunită după produsele de origine asiatică și cred că știți și voi cât de renumite sunt acestea. De altfel, sunt la mare căutare și chiar mă bucură faptul că în România încep, încet, încep, să se comercializeze tot mai multe. Deși, pe mine nu mă interesează cantitatea, cât mă interesează calitatea produselor, calitate remarcată și în cazul produselor Glowrious.

În cazul acestui șampon despre care este vorba astăzi, pot să vă spun că-l folosesc de mai bine de trei săptămâni și încă mai am produs. Acest lucru mă bucură foarte tare, pentru că foarte rar mi se întâmplă să nu aplic sau să nu folosesc o cantitate mare de produs, mai ales că părul meu pe lângă faptul că este foarte des, mai este și lung.
Și de aici se înfiripă povestea de dragoste dintre mine și Ryo Damage Care Shampoo. Iată câteva aspecte care pe mine m-au cucerit:

Iubesc mirosul acestui șampon - întotdeauna mi-au plăcut produsele cu diferite mirosuri, însă atunci când vine vorba despre partea de rutină a părului, atunci când vine vorba despre șampon, în general, pentru că am un scalp tare pretențios, trebuie mereu să mă orientez după acel șampon care să ofere volum, dar să aibă la bază plante. Ryo Damage Care Shampoo se încadrează perfect în cerințele mele, având un miros nu foarte puternic, dar persistent, de plante. 
Pe mine mă încântă acest detaliu. Îmi place mult cum miroase, dar, spre exemplu, sora mea îmi comunica că părul meu miroase a țigări. Sincer, nu mi se pare că Ryo Damage Care Shampoo aduce a miros de țigări, ci sunt de părere că aproape toate șampoanele miros în acest fel. De altfel, nu cred că este ea obișnuită cu șampoanele pe bază de plante. 

Îmi place că nu face mătreață - după cum aminteam și anterior, am un scalp destul de sensibil, în sensul că uneori se irită foarte repede, dacă nu am grijă ce folosesc, iar în zona urechilor, dacă nu elimin în totalitate produsul cu apă, tind să apară diferite bucăți de scoarță. Inevitabil, măcar o dată în viață, fiecare dintre noi a trecut prin așa ceva, am dreptate? 
Ei bine, eu dacă nu am mare grijă ce folosesc, și până acum, singurul șampon pe care puteam să-l folosesc a fost cel de la Wash&Go pentru păr gras și volum, mi se întâmplă destul de des asta. Acum, însă, am noroc cu acest șampon de la Glowrious Cosmetice Asiatice care m-a scăpat și de această problemă! 

Îmi place că nu trebuie să aplic o cantitate generoasă de produs - ei bine, părul meu, în momentul de față, este foarte des și destul de lung, aș putea spune. De obicei, trebuie să folosesc o cantitate destul de mare de produs, pentru a spăla și a îndepărta sebumul în totalitate. Și tot repetând acest proces, vă dați seama că un șampon de 1 l, nu mă ține foarte mult timp, mai ales că uneori aplic produs chiar și de două ori. 
Cu șamponul acesta Ryo nu mai este nevoie de astfel de procese, ci, efectiv, aplic o cantitate mică de produs care face spumă și astfel îmi spăl părul rapid, fără a fi nevoită să aplic o cantitate foarte mare de produs sau, dimpotrivă, fără a fi nevoită să aplic de două ori produs. 

Îmi place faptul că exteriorul produsului arată estetic - eu sunt înnebunită după ambalaje, după modul în care arată un produs sau altul, tocmai pentru faptul că nu-mi place să le țin într-un dulăpior ascunse, ci prefer să le expun, pentru a fi admirate. În plus, chiar și în momentul în care ai prea multe produse și uiți de unul dintre ele, cu siguranță, când îl vezi ce bine arată, îți dorești să-l folosești din nou. Sau dimpotrivă, poate vrei să scapi de el, dar nu e cazul șamponului Ryo. 
Acest produs este tare simpatic. Îmi place că vine într-un recipient vișiniu. Mie, de obicei, îmi plac și culorile mai închise. Astfel, printre celelalte produse, Ryo Damage Care Shampoo este produsul care aduce o pată de culoare. 

După cum spuneam și mai sus, folosesc acest șampon de mai bine de trei săptămâni și chiar nu am să-i reproșez ceva, pentru că își face treaba așa cum trebuie. Părul meu pare mult mai sănătos, iar imediat după spălare este plin de volum. De obicei, după șamponare, folosesc și Amino Protein Hair Ampoule, despre care v-am vorbit aici

În cele din urmă, ar trebui reținute câteva aspecte, pe care o să încerc să le structurez cât de bine pot. Ca urmare, Ryo Damage Care Shampoo este un șampon medical premium, fortifiant pentru părul fragil sau deteriorat în urma tratamentelor termice sau chimice succesive, cum ar fi vopsitul, folosirea plăcii de păr sau a foehnului. În altă ordine de idei, are la bază ulei de camelii, extract de pin și bujor, Houttuynia Cordata și rădăcină de ginseng, care protejează și hidratează scalpul, în timp ce curăță blând, dar foarte eficient. 

Eu personal, aplic doar o dată șamponul și aștept între două și cinci minute, însă pentru că este un produs foarte concentrat, este recomandat ca acesta să se aplice într-o cantitate mică de două ori. 

Cu siguranță, acest produs este perfect pentru mine pentru că nu-mi unge părul, ci, dimporivă, îl lasă moale, catifelat și plin de volum! 

Cei interesați pot lua legătura cu Rena pe pagina oficială de Facebook Glorious Cosmetice Asiatice și ea vă va sta la dispoziție cu toate detaliile de care aveți nevoie! 

Voi ați încercat acest șampon? Cum vi se par produsele de origine asiatică?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe