Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Discuție cu doamna Livia Furia

                         Interviu cu Livia Furia




  • Am descoperit-o pe doamna Livia Furia în urmă cu câteva luni prin intermediul multitudinii de grupuri create pe paginile de socializare, dar și datorită Editurii Celestium, în cadrul căreia, dânsa și-a publicat primul volum dintr-o serie, cunoscut de către cititori sub numele de Hotarul. Ochii mei s-au ațintit de foarte mult timp asupra acestui volum și voiam să-l procur cu orice preț. Cu timpul am realizat ceea ce mi-am propus și, astfel, am avut posibilitatea de a descoperi lumea fantasticului pe care autoarea a creat-o în cadrul acestei cărți. Am citit Hotarul, categoric, și mi-a plăcut foarte mult. Pentru mine, genul acesta de lectură era necunoscut, dar, încet, încet, am reușit să descopăr ceea ce presupune acest gen, de fapt. Am rămas surprinsă într-un mod foarte plăcut, deoarece chiar simt o atracție față de acest gen și nu am putut să nu mă gândesc la faptul cum ar fi să îi adresez doamnei Livia, o serie de întrebări, prin care eu, dar și cititorii, să descopere mai multe lucruri cu privire la ceea ce a scris această autoare.
  • Sunt foarte mulțumită, deoarece am reușit să îi adresez acesteia o serie de întrebări care m-au făcut și mai curează despre ceea ce va urma să apară în continuare. Abia aștept să pot să mă răsfăț cu continuările cărților care vor urma, dar până atunci, însă, am să vă las să descoperiți ceea ce am descoperit și eu prin intermediul interviului luat.
  • Inițial, nu m-am gândit câte întrebări o să îi adresez, dar treaba a mers foarte bine și cred că și voi sunteți curioși de răspunsurile autoarei.

1.În  ce condiții v-a venit ideea ce constă în scrierea acestei cărți?


  • Răspuns:
După ce am terminat de scris ultima carte la acea vreme, acum mai bine de cinci ani, am hotărât să mai scriu una a cărei acțiune să se petreacă, cronologic, după celelalte, și care să continue saga celor trei prieteni, Adrian, Miki și Răzvan.

2. Ce v-a determinat să abordați acest subiect?
  • Răspuns:
Întâmplări din viață. Din tinerețe am fost interesată de subiectul morții și asta se regăsește în toate cărțile mele.

3. Ce părere a avut familia dumneavoastră când le-ați comunicat că doriți să vă apucați de scris?
  • Răspuns:
Le-am spus după ce am scris. În perioada aceea locuiam deja singură și nu am ținut să le spun alor mei despre proiect, decât mult mai târziu.

4. Acesta este doar primul volum din Hotarul, de ce acest nume?
  • Răspuns:
Inițial, a avut alt nume. Acesta (Hotarul) a fost sugerat de o prietenă bună, Leila Sandra Coroian, după ce a citit manuscrisul.

5. În ceea ce privește ultima carte, Hotarul,  v-ați gândit câte volume vor mai urma și ce nume vor fi abordate pentru fiecare în parte?
  • Răspuns:
M-am gândit la trei cărți care să povestească întâmplările prin care trec trei grupuri de prieteni. Am scris primele două volume, Hotarul și În balanță, urmate de o jumătate din al treilea volum. Pentru că al treilea se îndepărta de genul fantasy, devenind tot mai mult horror, l-am lăsat neterminat. Anul acesta m-am gândit să introduc în serie, alte două cărți care tratează aceeași temă, Blestemul oglinzilor și Alegerea.

6. V-ați așteptat ca scrierile dumneavoastră să placă atât de mult cititorilor?
  • Răspuns:
Sincer, m-am gândit că există cititori pentru fiecare carte, dar m-am așteptat la mai multe critici. Chiar și un alt cititor, care era mai mult exigent, a fost mulțumit și mi-a transmis că este o carte bună, care merită să fie citită de câți mai mulți oameni.

7. Cam atât despre această carte. Doresc să vă întreb unde putem găsi cărțile scrise înaintea începerii acestei serii?
  • Răspuns:
Din nefericire nu mai sunt disponibile. M-am gândit că, dacă această carte va atrage atenția suficient de mult, să reeditez și celelalte cărți.

8. Și o ultimă întrebare.. Doresc să vă întreb dacă aveți un mesaj pentru cei care vă îndrăgesc atât de mult cartea? ( printre care și eu)
  • Răspuns:
Le promit că voi continua să scriu și că voi face tot posibilul pentru a aduce în lumina tiparului și celelalte cărți ale seriei, pentru a se putea bucura în continuare de povești deosebite.

Mulțumesc din suflet autoarei pentru răspunsurile oferite. Sper că v-a plăcut acest articol.

Recenzia cărți o puteți găsi aici.
Dacă doriți să achiziționați cartea, o puteți face cu un simplu click aici.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe