Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Recenzie- Abis de Monica Ramirez

Abis

Nume autoare: Monica Ramirez
Editura: Librex Publishing
Număr de pagini: 356



Ca să-ți aduci aminte cine ești, este nevoie să uiți cine ți s-a spus că ai fi.

„Îndoiala mă chinuie neîncetat în ultimul timp. Mintea mi-e amorțită. Acolo unde cândva existau răspunsuri, acum nu mai există decât spații goale. O atingere, un miros, o imagine, un stimul ce în mod normal mi-ar fi provocat o emoție ori măcar o amintire, acum nu-mi mai aduce decât... nimic. Sunt înconjurată de o nebuloasă tăcută. Nu simt nicio emoție, nu am nici măcar o urmă vagă de sentiment. Ceva a murit... ceva în adâncul sufletului meu s-a stins precum o lumânare în ploaie. Am citit o parabolă odată... parcă era japoneză? Nu-mi mai aduc aminte, dar îmi amintesc cuvintele de parcă cineva mi le-ar fi încrustat în creier. Un om s-a trezit dintr-un vis în care era fluture, întrebându-se dacă nu cumva e de fapt un fluture care visează că e om. Cam așa mă simt și eu în ultimul timp. Nici om, dar nici fluture. Sunt ceva între, poate umbra unei fantome.”


  • Spionajul își face, din nou, simțită prezența și în acest volum, însă o lume a spionajului implică multă dăruire, pe care Alina și Alex, o au din plin, sau au avut-o, pentru că după ce aparții acestei lumi, șansa să evadezi este minimă, însă nimic nu este imposibil pentru Alina. Nici măcar șansa spre o viață normală, o viață la care a visat încă de când a fost recrutată.
  • Abis este un volum ce m-a ținut pe jar și prin situațiile neprevăzute în cele mai aprige momente, autoarea a reușit să mă surprindă într-un mod deosebit, mai ales că, de fiecare dată, când mă pun să citesc câteva pagini din carte, ajung să o termin. Asta spune tot, nu?
  • Cu alte cuvinte, această carte surprinde o reîntoarcere la tot ceea ce înseamnă o lume plină de pericole la tot pasul, o lume în care nu există certitudinea că mâine vei fi teafăr și neatins.
  • Imaginea Alinei este conturată diferit față de modul în care îi erau evidențiate trăsăturile și calitățile în primele volume, astfel că putem să ne gândim la o imagine ce o surprinde pe protagonistă ca fiind o persoană total diferită. Dacă în primele volume, aceasta era binedispusă și dornică de o iubire în centrul căruia se afla Marius, de această dată, ne întâlnit cu o altfel de Alina, una total diferită și străină de tot ceea ce înseamnă coechipieri, Elite, viață amoroasă. Trăiește în minciună, până când sacrificiul unui personaj o readuce pe căile drepte.  Alina este personajul cu care noi ne-am obișnuit doar cu numele, pentru că, în esență, de fapt, ea este o persoană total schimbată.
  • Eroina noastră nu-și cunoaște numele, nu știe care este adevăratul ei scop, dar dispune de amintiri ce se perindă în mintea ei și o fac să sufere cumplit, deoarece, datorită confuziei, ea nu mai știe ce să creadă. Cunoaște faptul că Elite este dușmanul ei și asta pentru că această idee i-a fost impusă, dar realitatea este cu totul și cu totul diferită. Realitatea este alta, de aceea putem spune că Elite o ajută, a ajutat-o și a protejat-o.
  • Ce nu știe ea este că Betanie este, de fapt, cel care joacă rolul dușmanului, el este cel pe care n-ar fi trebuit să-l creadă și, totuși, s-a ajuns la o situație teribilă, ce o va dezintegra pe Alina, părticică cu părticică. O va face o fantomă.
  • Misiunea lui Marius este aceea de a o ajuta să-și readucă aminte tot, cine este, ce scop are, pe cine iubește și de ce o face, cui îi aparține și pentru cine lucrează cu adevărat. Există un termen limită ce îl face pe Marius să rezolve problema cât mai repede, cu atât mai mult, cu cât termenul readucerii Alinei la persoana din trecut este de  trei zile și nu mai mult. În cazul în care Marius nu reușește să ducă la îndeplinire ceea ce i-a fost propus de către șeful său, Alina va fi cea care va avea de suferit, astfel că neîndeplinirea acestei misiuni va duce la executarea Alinei, de către cel care o iubește.

" -Mi-e teamă că timpul nostru s-a scurtat, răspunde roger pe un ton neutru. Peste trei zile, Paul Smith participă la un dineu pentru strângere de fonduri umanitare. Unul real de data asta. Brett vrea ca Alina să fie acolo pentru a-i identifica pe oamenii lui Bashir. Ai stabilit o oarecare conexiune cu ea, e clar că începe să te creadă. Trebuie să profiți de asta, să presezi mai mult. [...].
-N-am de gând s-o seduc din nou, îi aruncă Marius o privire serioasă.
-În cazul acesta va trebui s-o lichidezi. Oare ce-ar fi mau ușor pentru tine? "

  • Ce va alege Marius? O fi oare iubirea dintre cei doi atât de intensă, astfel încât să își croiască drum la suprafață și din cele mai întunecate locuri ale inimii sau pentru Alina, viața va lua sfârși aici, când este atât de dezorientată și lipită de orice interes pentru colegii săi?
  • Trecerea timpului aduce îmbunătățiri în ceea ce o privește pe Alina, astfel că protagonista noastră ajunge să-și recupereze o parte din trecut, respectiv din trăirile din această perioadă, însă este nefast faptul că se consideră o persoană ștearsă.
" Pentru că în lumea reală, eu nu exist. Sunt doar o fantomă, Qasim, îți amintești? Nici măcar nu mă aflu acum aici, totul se întâmplă doar în imaginația ta. "
  • Consider că Alina este cel mai complex personaj din toată seria și faptul că gândirile ei sunt însemnate în carte, ne oferă posibilitatea de a o cunoaște într-un mod diferit, apreciat de către cititori sau, cel puțin, de către mine.
" Zâmbesc cu amărăciune. Pe masă se află un alt pahar cu o pendulă vișinie pe fund... Vinul pe care n-am apucat să-l termin în ziua plecării s-a evaporat în eter, la fel ca anul care a trecut. Între timp am fost capturată și spălată pe creier, transformată într-un monstru care și-a ucis un prieten cu sânge rece și acum iată-mă înapoi acasă, cu un alt pahar în mână. Mă întreb dacă de data asta o să am timp să-l termin. "

  • Pe de altă parte, Alina este acea personalitate care ne atrage prin ochii ei precum Oceanul Indian, în timp de vară, dar chiar dacă păreau frumoși și unici în felul lor, aceștia erau morți și lipsiți de orice fel de emoție. Nu putem să spunem că ochii ei sunt inumani, însă sunt pe aproape.  Este la fel de dură precum o stâncă și rece ca gheața. Nu simțea nimic, nici durere, nici plăcere, nici pasiune, nimic.
  • Am apreciat foarte mult prietenia care s-a legat între Alina și Jason, acea prietenie de neînchipuit. Este caracterizată ca fiind frumoasă, însă tot ce e frumos piere și, în urmă, rămân doar amintiri.
" - N-am să uit niciodată ce-ai făcut pentru mine atunci când am fost bolnav, îi șopti Jason la ureche. A fost cel mai frumos lucru pe care l-a făcut cineva vreodată pentru mine. N-o să uit niciodată...n-o să-ți uit lumina. "

  • Trebuie să recunosc că aceste momente remarcabile, m-au marcat profund și despărțirea m-a făcut să vărs o lacrimă, o lacrimă pentru tot ceea ce însemna prietenia dintre Jason și Alina, prietenie ce se va păstra, indiferent de greutățile care se vor abate asupra lor de acum încolo.
  • După cum, poate, este de așteptat, vine rândul Alinei să îi adreseze câteva cuvinte celui mai bun prieten, cuvinte ce m-au impactat și pe care le-am apreciat, sinceritatea Alinei fiind doar una dintre calitățile cu care aceasta a fost înzestrată.
" N-am să uit niciodată că tu ai rămas singurul meu prieten atunci când am coborât pe fundul abisului. Tu ai fost singurul care ai crezut în mine. "

  • Vă avertizez să vă pregătiți sentimental, deoarece acest volum este încărcat cu o sumedenie de evenimente ce ne vor surprinde și tot ceea ce va urma ne va determina să nu lăsăm cartea din mână, până în momentul în care nu faceți cunoștință cu finalul povestirii.
  • Secretele nu ne părăsesc, acțiunea nici gând, singurele care ne părăsesc sunt personajele, îndrăgitele noastre caractere ce ne-au șocat, ne-au făcut să râdem, să plângem, ne-au făcut să vedem spionajul cu alți ochi. Pregătiți-vă pentru ceva incendiar.
  • Vă recomand cu cea mai mare căldură acest volum și vă aștept să îmi spuneți dacă ați citit seria și ce emoții v-a stârnit aceasta.
Steluțe:








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe