Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Un corp plin de toxine. Care-i soluția?


Bună, dragii mei! Știu că am lipsit o vreme de pe rețelele de socializare și, în special, de pe blog, însă mi-am propus să revin în forță și tocmai din acest motiv, astăzi o să vreau să abordez un subiect destul de cunoscut și anume toxinele din corp.

Când vine vorba despre sănătatea corpului meu, trebuie să recunosc că există momente când îi acord o atenție deosebită, mâncând sănătos, și momente când mă las purtată de val și mănânc tot felul de prostii, pe motiv că nu am timp să-mi gătesc și iau ceva de ronțăit pentru a scăpa cât mai repede de senzația de foame. Partea de mâncare nu este singura, de altfel, ci la aceasta se adaugă și sportul, astfel că există momente când îmi dedic timpul alergatului sau exercițiilor fizice în casă și momente când sunt prea obosită pentru a mai face orice fel de mișcare. Atât oboseala, cât și lipsa de timp, care nu este neapărat ceea ce pare a fi, mă determină, uneori, să fiu neglijentă cu mine și cu sănătatea corpului meu. 
Chiar dacă efectele nu se observă instant, în timp, după câteva zile, poate chiar săptămâni, efectele acțiunilor precedente își fac simțită prezența și, sincer vă spun, că nu este tocmai ceea ce-mi doresc.

Ceea ce voiam să spun eu, de fapt, este că în ultima săptămână am avut un stil de viață foarte haotic, mai ales din punctul de vedere al alimentației, și, bineînțeles, în momentul de față încerc să trec peste efectele negative pe care neglijența mea le-a provocat.
Aceste efecte se manifestă ca rezultat a unui corp plin de toxine, a unui ficat și colon care nu mai pot face față cumulului de substanțe toxice din organism. Efectele pe care le-am observat eu și pe care le consider valide, după ce m-am documentat în această privință? 
  • Oboseală
  • Acnee
  • Balonare

Acestea nu sunt, însă, singurele efecte pe care le puteți observa. General vorbind, există o sumedenie de semne care atestă faptul că, într-adevărat, corpul este plin de toxine. Voi da, așadar, câteva exemple și le voi exemplifica pe fiecare în parte pentru a nu exista nelămuriri. 
  • Dureri de cap- în ceea ce privesc durerile de cap, acestea pot fi foarte puternice, pot apărea în cele mai neprielnice momente și, cel mai rău, pot persista ore sau chiar zile, împiedicând efectuarea sarcinilor zilnice și afectând gradul de concentrare. De la ce pot apărea acestea, în principiu? Durerile de cap se pot remarca ca fiind rezultatul consumului de alimente care conțin glutamat monosodic (chipsuri, floricele, supe instant, condimente, pate de ficat, pate vegetal, salam, parizer etc) și aspartam (băuturi dietetice, sucuri, băuturi nutritive, cerealebomboane și gumă de mestecat fără zahăr, bomboane mentolate, budinci, gelatină, siropuri, dulceață sau pastă de fructe, jeleuri, sirop de arțar, ketchup și alte sosuri, înghețată, biscuiți și prăjituri fără zahăr)
  • Oboseală- dacă dormi undeva la 7-8 ore pe noapte, însă te simți tot obosit/ă, fără energie, există o probabilitate foarte mare ca toxinele din corp să fie problema. În acest caz, organismul trebuie să muncească în plus pentru a elimina toxinele, ceea ce duce la un consum mai mare de energie. 
  • Insomnie- nivelul de cortizol crește instant datorită toxinelor din corp. Fiind un hormon al stresului, în cazul în care nivelul lui este ridicat seara, va produce efecte precum stresul care conduce la nopți nedormite.
  • Constipație- mișcarea normală a intestinelor este aproape imposibilă datorită toxinelor reținute de corp. În aceste condiții, supărător este faptul că devine din ce în ce mai greu ca ficatul și rinichii să filtreze sângele, toxinele îngreunând, astfel, eliminarea resturilor alimentare.
  • Dureri musculare- semnul foarte clar al acumulării de toxine în organism îl reprezintă durerile musculare, respectiv durerile de articulații. Toxinele, în acest caz, au tendința să își facă simțită prezența în mușchi și articulații, rezultând dureri, inflamații și spasm muscular fără vreun efort fizic intens.
  • Reacții dermatologice- după cum bine știți și voi, ficatul este responsabil pentru eliminarea toxinelor din corpul nostru. În momentul în care, însă, corpul reține mult prea multe toxine, pielea va fi cea care va prelua această sarcină, încercând, în cele din urmă, să elimine substanțele neprielnice corpului. Datorită acestei sarcini, pe piele pot să apară acnee, iritații sau chiar eczeme. 
Care este soluția într-o astfel de situație? Momentan mă aflu doar la stadiul de cercetător, în sensul că și eu caut variantele cele mai potrivite și rapide pentru o eliminare cât mai corespunzătoare a toxinelor acumulate. Specialiștii ne sfătuiesc, așadar, să:

- renunțăm la alimentele bogate în coloranți, la mezeluri, la produsele care folosesc îndulcitori, băuturi necarbogazoase sau carbogazoase foarte dulci, produsele de patiserie, respectiv dulciuri;
- să începem să introducem mai multe fructe și legume în alimentația noastră;
- să consumăm cât mai multă apă (ceea ce eu nu făceam, dar încerc din răsputeri) pentru a ajuta rinichii să elimine mai ușor toxinele, dar să nu depășim 5 litri de lichide pe zi. Se pot consuma compoturi, ceaiuri neîndulcite, sucuri naturale de fructe făcute în casă;
- să încercăm să facem exerciții fizice cel puțin 30 de minute pe zi pentru a optimiza fluxul de sânge din organism;

Pe cât posibil, o să încerc să respect ceea ce recomandă medicii, tocmai pentru că-mi doresc un stil de viață sănătos și un corp lipsit de probleme de sănătate. 

Curând voi reveni și cu un update și vă voi ține la curent cu rezultatele.
Voi ați avut vreodată probleme de genul? Știați modul în care pot influența toxinele corpul?

Comentarii

  1. Ooo, daaa! Aș avea nevoie de o detoxifiere. Mai mult rău ne facem propriei sănătati decât bine, din păcate. Viața haotică, stresul, alimentația...Sper să fac ceva cât mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr, mâncarea nesănătoasă are ceva efecte mai nasoale și asupra corpului meu, în general ma baloneaza

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte util articolul! Cu siguranță toți ne confruntăm cu cel puțin una dintre aceste afecțiuni și trebuie să luăm atitudine pentru sănătatea noastră.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte utile sfaturile. intr-adevar, toxinele pot afecta foarte tare organismul (fara sa fim constienti de asta).

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am avut încă probleme, dar știu că toxinele nu aduc nimic bun organismului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești o norocoasă. Eu am avut mult de suferit din cauza asta și încă mă mai lupt!

      Ștergere
  6. Stiam si eu ca toxinele nu sunt bune in organism si incerc pe cat posibil sa mananc mai multa mancare sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe lichide, fructe și mâncare care să nu vizeze fast-foodul

      Ștergere
  7. Stiu ca toxinele sunt un rau enorm pentru organism si cam toate cele amintite de tine in articol sunt consecințele prezentei acestora in corp. Desi urmez unele indicatii, cum spui si tu, mai sar calul. Acum spre exepl, pentru ca tocmai am fost intr-o calatorie la, cu prieteni, mi-am cam dat peste cap "programul".
    Multumesc pentru sfaturi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, am frecvent aceste simptome ☹️ bine ar fi sa pot urma sfaturile indicate de tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și nu doar când este nevoie. Indicat ar fi să le urmăm tot timpul.

      Ștergere
  9. Nu am probleme de genul, dar am aflat foarte multe lucruri intreresante

    RăspundețiȘtergere
  10. Uneori ma confrunt si eu cu dureri de cap frecvente, acum stiu si de ce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O alimentație haotică și necorespunzătoare ne poate impacta într-un mod profund.

      Ștergere
  11. Nu stiam ca sunt chiar atat de periculoase toxinele pentru organism. Multumim de sfaturi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Din fericire nu am aceste probleme. Probabil faptul ca sunt medic m-a ferit de multe capcane de acest fel :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Din fericire nu mai am astfel de problemele de ani de zile, de când am început dieta vegană. Înainte eram super obosită după mese și ocazional aveam diverse alergii. Mă bucur că am scăpat de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu merg în momentul de față pe varianta de vegetarian. Încet, încet mă îndrept spre vegan.

      Ștergere
  14. Cu balonarea ma confruntam des, insa am inceput sa fiu mai atenta la ceea ce consum si in ce combinatii

    RăspundețiȘtergere
  15. Toxinele sunt un mare inamic al nostru. Trebuie constant sa mancam sanatos si sa bem multe lichide ca sa eliminam ce e nesanatos din organism.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe