Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Brilliant Brown Șampon și Balsam de la Parusan


Astăzi revin cu câteva impresii despre două produse de la Parusan și anume Șamponul Brilliant Brown și Balsamul, tot din aceeași gamă, pe care le-am test cu puțin timp în urmă! 
După cum poate ați și observat, a fost mare vârvă cu aceste produse, mai ales când au apărut și chiar mă bucur că am avut posibilitatea de a le testa. 



Pentru a vă face și voi o idee cât mai amplă despre fiecare produs în parte, aș vrea să le iau pe fiecare pe rând și să vă vorbesc câte puțin atât despre șampon, cât și despre balsam, separat, urmând ca mai apoi să notez o părere de ansamblu despre ele și dacă le recomand sau nu. 

Șamponul Brilliant Brown - culoare mai intensă încă de la prima folosire 




Mereu mi-am dorit ca părul meu să fie într-o nuanță puțin mai închisă. Motivul? Ei bine, cred că în acest fel, culoarea pielii mele, ar fi mult mai evidențiată. Bine, nu neapărat că-mi doresc asta, pentru că pielea mea e foarte deschisă la culoare, dar dacă tot este așa, măcar să profit de asta, nu? Să o scot în evidență. 

Când am primit pachetul am fost foarte încântată, deoarece, în sfârșit, aveam posibilitatea de a-mi nuanța părul mai bine, fără a folosi vopsea, care, până la urmă, nu neapărat că mi-ar ajuta părul, ci, mai degrabă, mi l-ar distruge. Și am avut probleme, o dată, tot din cauza unei vopsele, așa că nu-mi doresc niciodată ca acea experiență să mai fie repetată. 

În fine, ideea este că mi-am dorit să folosesc acest șampon dedicat nuanțării părului, deși, la început, am privit produsul cu scepticism. La fel cum fac cu toate produsele, de altfel. Dar cred că deja v-ați obișnuit cu mine în felul acesta. L-am testat, totuși, pentru că eram forte curioasă. Și surprinzător, nuanța părului meu, câteva zile bune la rând, chiar o săptămână, a fost mult mai închisă. Și chiar mi-a plăcut. 

Pentru ce este recunoscut Parusan Brilliant Brown Șampon?

Ei bine, nu știu câte dintre voi ați avut posibilitatea de a-l testa, însă la partea aceasta de renume, consider că trebuie să vă aduc în vizor câteva detalii, care vizează partea de ansamblu a produsului Parusan. Spun asta, pentru că și alte produse, șampoane sau balsamuri Parusan, s-ar putea să fie create după o formulă asemănătoare. 

Ca urmare, Șamponul Brilliant Brown de la Parusan are la bază cunoscuta formulă Parusan, împotriva căderii părului, dar și o formulă specială de îngrijire, care are rolul de a conferi părului nuanțe de castaniu, o îngrijire profundă, dar și o strălucire aparte, remarcată chiar și după prima utilizare. 

Mai mult decât atât, șamponul conține ingrediente active de înaltă calitate, dintre are cele mai reprezentative sunt: 
- L-arginina; 
- Biotina; 
- Proteinele de grâu și ulei de măsline, care au rolul de a hrăni și hidrata părul în profunzime. 

Care sunt aspectele pe care trebuie să le iei în considerare în cazul șamponului Brilliant Brown?

- acesta conferă părului nuanțe intense de castaniu; 
- îngrijește părul;
- asigură un păr mătăsos, sănătos, dar și plin de vitalitate; 
- protejează culoarea părului; 
- este dedicat părului castaniu atât natural, cât și vopsit; 

Mod de utilizare

În funcție de intensitatea dorită a culorii, Parusan Brilliant Brown Șampon se lasă să acționeze timp de 2-5 minute pe păr, după care se clătește. Simplu, nu-i așa?

Recomand sau nu Șamponul Brilliant Brown 

Din punctul meu de vedere, acest șampon este unul pe care îl recomand, mai ales acelora dintre voi care nu se împacă cu ideea de a-și vopsi sau revopsi părul. Mie mi-a plăcut foarte mult. Mi-a plăcut pentru simplu fapt că este un produs pe baza căruia poți obține o nuanță mai intensă a părului, fără a fi nevoie de o vizită la coafor. Sau, mai mult decât atât, fără a fi nevoie de vopsea, care de foarte multe ori este un puternic stimulator al căderii părului. 

Nu am folosit tot produsul, astfel că, dacă nu mă înșel, mai pot repeta procesul încă o dată. Și o să o fac pentru că șamponul nu mi-a deteriorat părul, nu mi-a iritat scalpul și nici nu mi-a determinat părul să se murdărească mai repede. 

Am observat eficacitatea lui încă de la prima folosire și chiar pot spune că aspectele pentru care este renumit nu sunt o minciună, ci chiar se concretizează. Dar, bineînțeles, depinde foarte mult de tipul de păr și de multe alte aspecte. Părerea mea este părerea mea, iar în cazul meu, chiar am observat rezultate. 

Ca urmare, este un produs pe care-l recomand, însă dacă a funcționat în cazul meu și mie mi-a plăcut, asta nu înseamnă că în proporție de 100% trebuie ca rezultatele să se reflecte și în cazul vostru.

Parusan Brilliant Brown Balsam



În ceea ce mă privește, nu sunt neapărat o adeptă a balsamurilor de păr. De ce? Pentru că, în momentul de față, părul meu arată super bine și fără balsam de păr. Mai mult decât atât, balsamurile de păr îmi îngreunează firul de păr, lucru care nu  este nicidecum ceea ce vreau. Singurul balsam de păr pe care l-am folosit este un balsam de la Glowrious Cosmetice Asiatice, despre care v-am povestit aici

Acest balsam de la Parusan din gama Brilliant Brown este, așadar, al doilea balsam pe care-l folosesc și l-am folosit mai mult pentru simplul fapt că așa trebuia. Așa este recomandat! Dacă îți dorești o nuanță mai închisă a părului, atunci trebuie să respecți anumiți pași, printre care și aplicarea balsamului pe părul umed, pentru a observa rezultate. 

L-am aplicat și eu și nu mă pot plânge. Nu mi-a îngreunat firul de păr, iar per ansamblu, rezultatul m-a surprins! Vă recomand și vouă să-l folosiți, deoarece face parte din acest tratament al intensificării culorii părului! 

Se completează, de altfel, perfect cu șamponul și împreună, în cele din urmă, chiar fac o treabă bună!
La fel ca și în cazul șamponului Brilliant Brown, balsamul are la bază formula Parusan împotriva căderii părului, care are rolul de a intensifica culoarea părului prin intermediul coloranților din compoziție. 

Ingrediente 

Ingredientele sunt aspectul după care mă ghidez cel mai mult, indiferent de produsul cu care intru în contact. Astfel, în ceea ce privește balsamul Brilliant Brown de la Parusan, pot să vă spun despre acesta că are în compoziția sa ulei de jojoba și ulei de sâmburi de struguri, care conferă strălucire, dar și volum părului.
Și tot aici, raportându-mă la ingrediente, pot vorbi și despre pantenol, care asigură hidratarea necesară și îmbunătățește structura părului deteriorat. 

Mod de utilizare 

La fel ca și în cazul șamponului, balsamul, în funcție de intensitatea dorită, se lasă între 2 și 5 minute, aplicându-se pe păr imediat după spălare, iar mai apoi se clătește. 

Părere finală 

În ultimă instanță, vreau să vă spun că recomand cu mare drag atât șamponul Brilliant Brown, cât și balsamul de păr din aceeași gamă! Sunt două produse al căror efect se observă chiar și după prima spălare și acest lucru mă bucură, în continuare,foarte mult! 

Aveți încredere în Parusan pentru că, nici de această dată, nu dezamăgește! 

Comentarii

  1. In general sunt foarte multumita de PARUSAN. Chiar cred ca voi testa si aceste produse!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ar fi potrivit si pentru parul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut produsele acestea in online si chiar par interesante. As vrea sa se faca speciale si pt parul roscat😁

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu le-am incercat, dar ca o paranteza, in liceu cand am vrut sa imi inchid parul, am folosit infuzie cu frunze de nuc, si sa stii ca dat rezultate

    RăspundețiȘtergere
  5. nu le-am imncercat, dar adevarul e ca nici nu optez pentru ele, dat fiind faptul ca au modificari la culoare

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-am tot vazut in on-line, dar inca nu le-am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am auzit si eu de produse dar nu am fost tentata sa le testez, in primul rand pentru ca nu m-am vopsit/nuantat niciodata si in al doilea rand pentru ca am un scalp destul de pacatos. Si imi este putin teama

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred că am folosit până acumParusan. Voi ține cont de recomandarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am propus de muta vreme să încerc produsele Parusan dar nu am reușit.
    De data aceasta, cu informațiile aflate din articolul tău, nu mai dau greș.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am încercat această gamă de la Parusan, dar am încercat o altă gamă și chiar dau rezultate produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Le-am incercat și eu și le recomand cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am folosit produse de la acest brand. Eu merg pe firmele cruelty-free de ani de zile. Mi-ar plăcea să văd și la noi mai multă deschidere pe partea aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  13. am auzit despre ele si le-am tot vazut dar nu le-am folosit inca, par interesante!

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar sunt ideale aceste produse, parca le-as testa și eu. ��

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau sa le testez si eu, sunt curioasa cum va fi parul meu dupa prima utilizare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Le-am folosit si eu si imi plac foarte mult urmeaza sa le fac si eu un review dupa ce le termin😅

    RăspundețiȘtergere
  17. Am auzit de Parusan si as incerca si eu recomandarea ta. Teama mea e sa nu imi reapara matreata. In rest suna super!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am pus si eu ochii pe produse si o sa le incerc la un moment dat !

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar ma intrebam cum sunt produsele Parusan. Articolul tau m-a convins sa mi le iau si eu. Par fix ce imi trebuie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe