Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Hydro Perform Daily Wash and Peel. Soft Facial Scrub - Review



Am căutat scrub-ul perfect mult timp! Nici măcar unul nu mi-a întrecut așteptările sau, mai bine zis, nici măcar unul nu a fost ceea ce căutam eu. Mi s-a oferit, însă, posibilitatea de a testa Hydro Perform  Daily Wash and Peel, Soft Facial Scrub i+m, de la Narah Cosmetice Naturale.
Inițial, am fost sceptică, luând în considerare experiențele mele anterioare cu privire la scrub-urile faciale. Așa că nu mă judecați prea mult, deoarece aveam tot dreptul să mă îndoiesc de un astfel de produs.

Nu generaliza niciodată efectul produselor 

Ce vreau să spun mai exact aici? Ei bine. Este și normal să tindem să generalizăm, mai ales dacă am avut experiențe neplăcute cu anumite produse. Și, în special pentru mine, este important ca produsul să își facă efectul încă de la primele utilizări. Să văd o diferență, nu doar să-mi încarc tenul cu tot felul de produse, care, până la urmă, nu mă ajută cu nimic. 

Ziceam de partea de generalizare, pentru că eu asta am început să fac. Să bag cam toate scrub-urile în aceeași oală. Să le consider neimportante, fără efecte care să conducă spre îmbunătățirea calității pielii, a aspectului acesteia sau a fermității. 

Acest scrub, însă, m-a surprins. Și l-am catalogat greșit. Dar este mai bine să nu ai așteptări și să fii surprins, decât să ai așteptări și să fii dezamăgit. Nu-i așa? 

Loțiunea aceasta pentru curățare (mai poate fi numită și așa), este preferata mea. O iubesc și, cred, de altfel, că este singurul scrub facial pentru care-mi manifest admirația. M-a surprins încă de la prima utilizare, eu folosindu-l înainte de a aplica crema hidratantă de la Zenz, Pure No. 101, pentru o curățare profundă și corectă a porilor și a întregului ten. 

Folosesc această loțiune pentru curățare de mai bine de două luni, iar tenul meu se împacă foarte bine cu aceasta, în sensul în care îl curăță super bine, nelăsând alte reziduuri de fond de ten sau machiaj. 
Își face treaba excelent și chiar nu mă miră faptul că această loțiune de curățare este renumită pentru curățarea profundă. 

În sfârșit, în cazul acestui produs, simt că părerile de pretutindeni nu sunt doar vorbe în vânt, ci adevăruri subiective și concise. 

Produse calitative prin prisma ingredientelor atent selecționate

Atenția la ingredientele produselor pe care le folosesc este tot mai ridicată, motiv pentru care, atunci când sunt mulțumită de un produs, și-l recomand, îmi place să vorbesc și despre ingrediente. Poate printre voi sunt, la fel ca și mine, persoane care sunt atente la orice și, mai ales, la ingrediente. 

Această loțiune pentru curățarea zilnică a tenului, prin intermediul particulelor fine de orez pe care le are în compoziție, curăță tenul în profunzime, însă efectele benefice pe care le are nu se opresc aici. În compoziția sa, loțiunea de curățare, mai înglobează și extract de aloe vera care hidratează, ulei de semințe de rodie presat la rece, care funcționează ca și un antioxidant eficient, ajutând la prevenirea radicalilor liberi nocivi. 

Ce-ai spune, însă, să luăm fiecare ingredient pe rând, pentru o idee mai amplă despre ceea ce se întâmplă, de fapt, când utilizezi acest produs?

Extractul de aloe vera - are capacitatea de a hidrata intens și de a împiedica uscarea pielii prin întărirea barierei naturale a acesteia. 

Rodia - uleiul de sâmburi de rodie presat la rece este foarte bogat în antioxidanți, antioxidanți care ajută la eliminarea radicalilor liberi. De altfel, este foarte cunoscut pentru faptul că ajută la echilibrarea producției de colagen, pielea devenind, în acest fel, mult mai fermă decât înainte.

Caisele - în compoziția acestei loțiuni intră și uleiul din sâmburi de caise care protejează, regenerează și revitalizează pielea. 

Cum utilizăm Hydro Perform Daily Wash and Peel, Soft Facial Scrub?

1. Se umezește tenul;
2. Se aplică o cantitate mică de produs pe piele;
3. Se masează ușor cu vârful degetelor, atât fața, cât și gâtul, respectiv decolteul. (Recomand să nu apăsați foarte tare cu degetele, deoarece tenul trebuie să se relaxeze sub degetele voastre);
4. Se clătește fața cu apă și se aplică, pentru o hidratare mai profundă, o cremă hidratantă sau un serum;


Șiiiii, în acest fel, tenul este pregătit pentru un machiaj de invidiat sau, dimpotrivă, pentru culcare! 

Cum folosesc eu Hydro Perform Daily Wash and Peel, Soft Facial Scrub în rutina mea zilnică de îngrijire?

Mi-am făcut o rutină de îngrijire a tenului pe care o urmez în fiecare dimineață și seară. În cazul în care nu aveți una, v-aș sfătui să încercați să vă faceți o rutină pe care să o urmați zilnic. 

Cât despre mine, atât dimineața, cât și seara, rutina mea arată astfel:

- Îmi umezesc foarte bine tenul, fără a îndepărta machiajul; 
- Aplic o cantitate din această loțiune de curățare pe față;
- Îmi pregătesc dispozitivul de la Beyoutiful, adică peria rotativă cu cinci capete, dintre care aleg capătul pentru curățare și curățare intensă;
- Le atașez dispozitivului, după care încep să curăț tenul prin mișcări rotative. Viteza aparatului este setată la cel mai mi nivel, pentru a nu-mi agresa tenul, mai ales că vorbim despre un scrub;
- Schimb capătul rotativ după câteva minute cu un altul, cel pentru curățare intensă; 
- Masez tenul tot prin mișcări rotative, timp de 1-2 minute;
- După ce termin și simt că a curățat tot, opresc dispozitivul și spăl ambele capete rotative; 
- Spăl tenul cu apă călduță, încet și atent; 
- Șterg tenul cu un prosop moale;
- Aplic crema hidratantă de la Zenz, Pure no. 101; 
- Șiiii, tenul meu este perfect curat. 

p.s de foarte multe ori, după ce termin de curățat tenul cu această loțiune, mai apelez și la apă micelară, pentru a-mi îndepărta reziduurile de mascara rămase pe gene sau reziduurile care s-au întins pe ten, imediat după ce l-am spălat. 

Cam aceștia ar fi pașii pe care-i urmez zilnic. Mai există, însă, și zile când tenul meu este destul de uscat și observ descuamări pe alocuri. Atunci, tot cu dispozitivul de la Beyoutiful, cu capătul dedicat peelingului, masez puțin tenul pentru a îndepărta pielea descuamată sau cojițele pe care nu mi le doresc.

Recomand sau nu Hydro Perform Daily Wash and Peel, Soft Facial Scrub?

Cred că nu trebuie să mă mai repet, deoarece ați dedus, încă de la început, că îmi place acest produs. Ca urmare, da, îl recomand cu mare drag, pentru că este singurul produs de genul scrub care chiar mi se potrivește. 

Îmi place că este un produs cu o compoziție foarte fină, care nu deteriorează tenul, nu-l înroșește, ci, dimpotrivă, îi oferă fermitate și vitalitate. 

În momentul de față, nu mi-aș imagina o rutină de îngrijire completă fără această loțiune! Recipientul meu este undeva la jumătate, însă înainte de a se termina, o să îl achiziționez, pentru că tenul meu merită tot ceea ce este mai bun!

Vi-l recomand și vouă și, mai mult decât atât, aștept să-mi spuneți dacă vreți să-l încercați, dacă l-ați încercat și dacă ați făcut-o, ce părere aveți despre acesta! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe