Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Zenz Face Cream Pure No. 101 - Review


Astăzi, dragile mele, vreau să vă vorbesc despre crema de față hidratantă de la Zenz, Pure No. 101. În sfârșit, mi-am făcut o părere clară despre ea și vă pot spune mai multe detalii, respectiv dacă mi-a plăcut sau nu și dacă o recomand. 

Crema hidratantă de la Zenz, Pure No. 101 - dragoste la prima vedere 




Nu știu câte dintre voi cunoașteți acest brand sau câte dintre voi ați folosit această cremă, cert este faptul că prin prisma celor de la Narah Cosmetice Naturale, eu am avut ocazia de a o testa.
Auzisem foarte multe lucruri bune despre Zenz, însă niciodată nu m-am gândit că produsele lor ar putea îmbunătății calitatea pielii mele. 
Acum că am aflat de ea și am și folosit-o, nu aș mai schimba-o. Efectiv m-am îndrăgostit de ea. Din punctul meu de vedere, este o cremă miraculoasă. Sau miraculoasă este puțin spus. 

De ce, totuși, dragoste la prima vedere? Și utilizare, de altfel. 

Ei bine, s-a întâmplat asta pentru că produsele de la Zenz, în genere, arată foarte bine din punct de vedere estetic. În cazul cremei Pure No. 101, tot ce vă pot spune este că ambalajul arată foarte bine, iar crema poate fi pusă cu lejeritate în baie, lângă oglindă, la vedere, deoarece, chiar dacă trece timpul și o utilizezi, recipientul și ambalajul nu se deteriorează. 

Această cremă hidratantă organică Pure No. 101 este perfectă pentru tenul meu și am ajuns la concluzia că nu am mai testat niciodată, până la aceasta, vreo cremă care să-mi placă atât de mult. Motivele? Crede-mă, draga mea, există o sumedenie. Pe câteva dintre ele o să le și amintesc, deoarece sunt demne de menționat. 

Calitate superioară prin efect de durată

Da, calitatea este unul dintre aspectele pe care le-am remarcat cel mai repede. Calitate desprinsă din miros, efectul de lungă durată, hidratarea profundă, dar și redarea elasticității pielii și reducerea vizibilității ridurilor fine. Toate acestea, prin intermediul unui singur produs.

Am început să uzez de această cremă încă din prima zi în care am primit-o, iar rezultatele în urma folosirii au fost de necrezut. Și chiar nu exagerez. 

Povestea mea cu această cremă este una specială, o poveste care s-a conturat frumos printr-un ten îngrijit și hidratat. Aveam o nuntă și am început să folosesc Pure No. 101 cu trei sau patru zile înainte de marele eveniment. Tenul meu arăta, ca de obicei, obosit, însă în plus mai persistau și câteva coșuri în zona obrajilor și a mandibulei. 

Nu am folosit Pure No. 101 cu scopul de a scăpa de coșuri, pentru că nici măcar nu știam dacă este dedicată unei astfel de probleme. Ceea ce a urmat a fost pentru tine ...hmmm, aproape de necrezut. Fața mea, tenul meu s-a curățat în așa fel, încât, în ziua nunții nu am mai avut niciun coș, iar tenul meu a arătat perfect. Și machiajul, la fel! 

Nu mi-a venit să cred și încă de atunci susțin în continuare faptul că această cremă hidratantă trebuie testată de cât mai multe dintre voi. Pentru mine este un must. Chiar nu pot să îmi imaginez vreo zi fără să o folosesc atât dimineața, înainte de a mă machia, cât și seara, înainte de culcare, de fiecare dată, împreună cu Daily Wash and Peel, Soft Facial Scrub de la i+m. (Un scrub pe care efectiv îl iubesc, mai ales pentru faptul că se încadrează în categoria produselor vegane).
 O să vă povestesc mai multe despre acesta într-un articol, zilele viitoare. 

Acum, cred că nici nu vă mai mirați de ce tot laud această cremă hidratantă. Merită orice laudă și merită a fi încercată. În momentul de față, eu chiar nu mai percep o rutină completă de îngrijire a tenului fără această cremă. Și singura, de altfel, pe care o folosesc la momentul actual.

Este practic, singura cremă hidratantă care nu m-a dezamăgit în ultima perioadă. O cremă pe care o recomand cu mare, mate căldură tuturor. 

Folosesc Pure No. 101 pe post de bază de machiaj și aici vreau să vă spun că efectiv IUBESC ASPECTUL TENULUI MEU CÂND PORT MACHIAJ. Asta nu se întâmpla înainte, deoarece nu am găsit nicio cremă care să fie prielnică tenului meu și să-l hidrateze în totalitate. Și că tot a venit toamna, tenul meu a suferit schimbări, a fost uscat și nu mai avea vitalitatea și fermitatea de altă dată. Cu Pure No. 101, însă, am reușit să i-o redau și reușesc, de fiecare dată, să obțin un machiaj perfect atât zilnic, când aplic doar cremă BB sau un fond de ten cu o acoperire mică, cât și atunci când trebuie să particip la un eveniment sau am o sesiune foto. 

Cert este că Pure No. 101 face față în orice situație și, până acum, nu m-a dezamăgit niciodată.

Iubesc faptul că este cremoasă, miroase foarte bine și se absoarbe foarte ușor în piele. Tenul meu efectiv este mult mai hidratat și curat de când o folosesc. Și, aș putea spune că este chiar fericit, pentru că în acest fel nu sunt nevoită să apelez la o grămadă de produse de îngrijire pentru a-l face să arate bine, hidratat și sănătos.

Ingrediente atent selecționate pentru o rutină ca la carte

Acord mare importanță ingredientelor care alcătuiesc produsele pe care le folosesc, pentru că vreau tot ce este mai bun pentru tenul meu. În acest sens, am remarcat că Pure No. 101 are în compoziția sa ingrediente atent selecționate, ingrediente precum uleiul de avocado, presat la rece și multe altele cu rol în hidratarea pielii, redarea elasticității acesteia și reducerea ridurilor fine din zona ochilor.

Chiar dacă, inițial, mi s-a oferit posibilitatea de a testa această cremă, sunt sigură de faptul că vreau să o cumpăr după ce termin tubul, pentru că este exact ceea ce căutam de foarte mult timp. 

Știți și voi că se spune că încercarea moarte n-are? Ei bine, căutând, când am crezut cel mai puțin că o să aflu ceva ce să mi se potrivească, am găsit! Cu această ocazie, îți spun și ție și tuturor să încercați produsele despre care dețineți câteva informații.

Vă recomand să încercați crema organică hidratantă Pure No. 101. Pe mine nu m-a dezamăgit și aș vrea ca asta să se întâmple în cât mai multe cazuri.

Chiar dacă m-am adresat, în principiu, publicului feminin, această cremă poate fi folosită atât de femei, cât și de bărbați. Așa că, dragile mele, știți ce cadou să faceți bărbatului de lângă voi. Sau, dragul meu, acum știi cu ce poți să-ți încânți partenera.

Tu ai încercat această cremă? Dar alte produse de la Zenz?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe