Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Recenzie - Mindset de Carol S. Dweck


An apariție: 2017
Autor: Carol S. Dweck
Categorie: Psihologia Practică
Editura: Curtea Veche
Număr de pagini: 384


Carol S. Dweck, profesoara de psihologie la Universitatea Stanford, si-a dobandit faima datorita contributiilor sale unice in domeniul motivatiei si in cel al dezvoltarii personale. Extraordinarele sale descoperiri, prezentate in volumul de fata, expun nevoia unei raportari flexibile la abilitatile noastre si dezvaluie modul in care, prin harnicie si perseverenta, acestea ne pot conduce spre o viata de succes.
Gandeste-te la inteligenta, talentele si personalitatea ta. Le simti ca pe niste aspecte rigide, de neschimbat? Sau esti de parere ca ti le poti dezvolta in timp?
Oamenii cu mentalitate rigida cred ca insusirile lor fundamentale sunt un dat, ca inteligenta si talentele lor nu pot fi schimbate. Oamenii cu mentalitate flexibila, pe de alta parte, sunt de parere ca-si pot dezvolta calitatile prin stradanie si daruire.
Carol S. Dweck discuta pe larg despre influentele celor doua tipuri de mentalitate in toate aspectele vietii, de la afaceri la dragoste. Si sustine ca poti oricand sa-ti schimbi gandirea din rigida in flexibila, trecand, asadar, in tabara oamenilor de succes.


Am citit Mindset cu sufletul la gură, din dorința de a afla mai multe, de a conștientiza mult mai bine cât de importantă este gândirea și perspectiva din care vezi lucrurile. Am citit Mindset și Mindset m-a citit pe mine. A fost o lectură asupra căruia reflectez de fiecare dată când mi se pare că nu acționez corespunzător. 

Mindset de Carol S. Dweck de pe Libris.ro a fost și este cartea care poate schimba, care poate influența cititorii în mod pozitiv, insuflându-le premise care merg pe ideea de conștientizare, de analiză și de regândire a posibilităților ivite.

Mai mult decât atât, Mindset este o lecție. O lecție pe care am citit-o și am trăit-o prin prisma întâmplărilor relatate de autoarea Carol S. Dweck. Această carte m-a captat și m-a făcut să-mi păstrez interesul pentru fiecare pagină în parte, fără a-mi dori să sar peste vreun paragraf sau peste vreo pagină. 

Altfel spus, a fost o lectură de care aveam nevoie, o lectură la baza căreia se află o sumedenie de experiențe din viața de zi cu zi a autoarei sau din viața altor personaje pe care aceasta alege să le introducă sau să le amintească pe parcursul istorisirii. 

Recunosc că aveam nevoie de acest volum de carte, nu doar pentru a învăța anumite lucruri, ci și pentru a conștientiza ce tip de gândire am. Să fie aceasta flexibilă sau rigidă? Să fie amândouă? Surprinzător sau nu, m-am identificat în proporție de 80% cu persoanele care au o gândire flexibilă, diferența de 20% făcând-o anumite evenimente sau situații, în care, din impuls, vorbele folosite nu sunt tocmai cele mai relevante și mai potrivite. 

Mi-a plăcut Mindset pentru că este altceva. Mi-a plăcut pentru că, deși citesc multe astfel de cărți, în cadrul acestei lecturi nu am găsit idei pe care să le fi întâlnit și în alte cărți. Autoarea, ca urmare, și-a ales cuvintele cu grijă și, mai mult decât atât, a ales să împărtășească cu cel care alege să-i citească cartea experiențele ei. 

Dar cel mai mult îmi place că autoarea alege să vorbească și despre succes. Despre mentalitatea pe care o au învingătorii și despre gândirea celor care pierd. Te poți cataloga ca fiind un pierzător, dacă în urma luptei pe care ai dus-o, ai câștigat experiență? Sunt luptătorii niște învingători? Dar pierzătorii? Își merită ei acest statut? S-ar putea să fie mai bine prin mai multă muncă?

"Pentru Jordan, succesul provine din mintea sa. "Rezistența mentală și inima sunt mult mai puternice decât unele dintre avantajele fizice pe care le poți avea. Am spus întotdeauna acest lucru. " Alți oameni nu cred însă asta. Se uită la Michael Jordan și văd perfecțiunea fizică ce a condus la măreția sa. "


Ei bine, dincolo de orice provocare, dincolo de orice eșec sau reușită, stă gândirea, mindset-ul pe care îl ai și disponibilitatea, respectiv capacitatea ta de a vedea lucrurile așa cum sunt, la justa lor valoare. Și, de altfel, tot în acest context, este vorba despre ceea ce-ți dorești de la tine. Autoarea va relata într-un mod foarte plăcut o serie de experiențe și va face o trecere, respectiv o paralelă între mentalitatea flexibilă și mentalitatea rigidă. 

Este ușor să vorbești, dar cel mai greu este să pui în practică ceea ce pare a fi atât de ușor. Pentru că atunci când pare a fi ușor să acționezi într-un anume fel, din instinct, majoritatea acționăm fix invers. Mentalitatea flexibilă, însă, poate fi adoptată în timp, dacă ai destul de multă inițiativă și dacă îți dorești asta în adevăratul sens al cuvântului. Căci acolo unde este dorință și determinare, acolo este putere de decizie și consecințe în concordanță cu gândirea. 

Încredere și respect de sine. Putere de convingere și de conștientizare a ceea ce ești și a modului în care gândești. Da, aceste cuvinte ar putea descrie Mindset, dar cel mai bine ai putea s-o faci tu. Merită să citești această carte, pentru a intra în contact cu idei pe care nu le auzi la tot pasul. Merită să acorzi timp acestui volum, pentru simplul fapt că autoarea inspiră încredere prin cuvintele pe care le folosește. 

Află și tu ce tip de gândire ai, iar dacă aceasta este una rigidă, atunci încearcă să o schimbi. Mindset îți va oferi această posibilitate. Mindset îți va oferi posibilitatea de a deveni o versiune mai bună a ta. 

"Ceea ce a învățat a fost următorul lucru: adevărata încredere în sine înseamnă "curajul de a fi deschis - de a primi cu căldură schimbarea și ideile noi, indiferent de sursa lor". Adevărata încredere în sine nu se reflectă într-un titlu, într-un costum scump, o mașină extravagantă sau o serie de achiziții. Este dată de mentalitate: de disponibilitatea ta de a crește."


Dragii mei, acesta este cartea care m-a trezit puțin la realitate și m-a făcut să conștientizez ce trebuie să îmbunătățesc la mine și la gândirea mea. Precum marii sportivi și oameni de seamă au reușit, așa putem reuși fiecare dintre noi. Cu perseverență, exercițiu, o mentalitate flexibilă și încredere în propria persoană. Nu prin talent, în totalitate.

Voi ați citit Mindset? V-ar tenta să o citiți, să vedeți despre ce vorbește autoarea mai exact în cadrul cărții?

Comentarii

  1. Nu am citit, dar pare super interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesantă această carte, chiar o voi căuta și eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut-o si eu pe Elefant si m-am gandit de cateva ori sa o cumpar. Pare chiar faina din recenzia ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac cărțile de psihologie practică/dezvoltare personală de la Curtea Veche. De obicei, citesc beletristică, însă, din când în când, mai am și astfel de alegeri literare. Și chiar învăț chestii. Pe unele dintre ele le aplic, pe altele doar le folosesc în conversațiile cu prietenii.

    RăspundețiȘtergere
  5. De multă vreme nu am mai citit așa o carte și chiar a venit la timp recomandarea ta.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Așa curioasă ce m-ai făcut încât e musai să citesc și eu cartea aceasta! ✔️

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare o carte super Interesanta!! Imi place mult cum suna. O sa o trec si eu pe lista mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca te a tinut cu sufletul la gura, vreau si eu sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesanta cartea aceasta, neaparat o iau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am citit niciodata o astfel de carte, dar pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am citit cartea, dar sunt tentata s-o citesc pentru ca mi se pare interesanta

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am citit cartea dar am citit recenzia ta si acum clar o s-o caut si eu...vazusem ca sunt ceva reduceri in aceasta perioada la Libris si cred ca voi profita de ele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe