Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Bellesa - Exfoliant de corp - Review


Dragii mei, astăzi revin cu un review, cu câteva păreri despre un exfoliant de corp pe care l-am îndrăgit încă din prima clipă. 
Pentru a vă face o idee despre ceea ce vorbesc, vreau să vă spun că imediat după ce am deschis recipientul exfoliantului, camera mea a mirosit îmbătător de bine. Parcă eram într-un rai al mirosurilor plăcute. 



Cum a început toată povestea sau, mai bine zis, de unde a început toată povestea?
Ei bine, în mod normal, eu nu eram adepta exfoliantelor pentru corp, tocmai pe motiv că mi se părea prea multă treabă de făcut. Să exfoliezi tot corpul poate părea un proces destul de dificil, mai ales că după exfoliere nu te poți opri, ci mai trebuie să compensezi și cu partea de hidratare. 
Iar cum timpul n-a fost niciodată prietenul meu cel mai bun, chiar și simplul gând îndreptat spre exfoliere îmi dădea bătăi de cap. 

Am încercat, totuși, să-mi exfoliez corpul cu diferite preparate făcute în casă, pe care o să vi le prezint și vouă într-un articol în cel mai scurt timp, sper, dar și cu un scrub, care aducea mai mult a cremă de corp, decât a scrub. Experiența pe care acesta mi-a creat-o nu a fost una foarte plăcută, însă acest lucru, chiar dacă nu este tocmai unul prielnic de amintit, m-a ambiționat cumva. 

Corpul meu merită atenție și, ei bine, merită, în cele din urmă, să apelez la cele mai bune soluții care să vizeze partea aceasta de exfoliere. 
Bine am făcut că nu m-am oprit și mi-am continuat căutarea, pentru că aceasta nu a fost în zadar. 

De ce spun acest lucru? Când vine vorba despre produsele cosmetice și nu numai, un lucru este cert. Sunt îndrăgostită până peste cap de miere și de uleiul de cocos, care este nelipsit din casă și din rutina mea săptămânală, atât a feței, cât și a părului. 

Astfel, s-a născut următoarea întrebare: Există vreun produs destinat îngrijii corpului, care să înglobeze cele două ingrediente mult iubite de mine? Există vreun produs care să aibă în compoziția sa atât ulei de cocos, cât și miere? 

De cum am văzut am văzut exfoliantul de corp cu ulei și cocos pe site-ul celor de la Narah Cosmetice Naturale, am știut că acesta îmi va plăcea și îmi va întrece așteptările, cu atât mai mult cu cât experiențele avute până acum ceva timp nu au fost tocmai plăcute. 

Altfel spus, am ales Natural Honey and Coconat Sugar Body Scrub, un scrub de corp perfect, din punctul meu de vedere! 







De ce avem nevoie fiecare dintre noi de un astfel de scrub?
De cele mai multe ori, când pielea nu este exfoliată corespunzător sau în mod obișnuit, pot apărea diferite probleme precum porii înfundați, moment în care pielea nu poate respira în totalitate. 
Datorită descuamării pielii, adică pielii moarte, corpul poate fi lipsit de vitalitate și strălucire, dar și deshidratat. 
O piele uscată nu va fi niciodată de apreciat! Tocmai din acest motiv, pentru că este esențial ca pielea să fie catifelată și sănătoasă, recomand ca un astfel de proces de exfoliere a corpului să se facă de două-patru ori pe săptămână. 
Prin utilizarea unui scrub, celulele moarte, cât și impuritățile prezente pe corp vor fi îndepărtate, scrubul lăsând un aspect proaspăt și revitalizat corpului. 

Dacă ar fi să mă îmi cereți părerea, în momentul de față, cu privire la importanța scrubului de corp, aș spune că acesta mi se pare esențial pentru menținerea unei pieli sănătoase. 
Chiar dacă l-a început nu cochetam cu această idee, iată cum, cu ajutorul celor de la Narah Cosmetice Naturale, mi-am schimbat părerea, ajungând la concluzia că fiecare dintre noi ar trebui nu doar să avem un scrub în casă, ci și să-l folosim, fie acesta și preparat din diferite ingrediente pe care le ai la îndemână. 

Care este cel mai important aspect de reținut atunci când vine vorba despre un scrub, respectiv utilizarea acestuia?

Dacă îți dorești rezultate pe termen lung, trebuie să știi că scrubul se folosește cu regularitate. În acest fel, după mai multe repetări, pielea ta va fi vizibil mult mai tânără. 

Ce-mi place atât de mult la acest scrub?

Mirosul -  după cum am amintit și anterior, încă de cum am deschis recipientul cu scrub am simțit un miros plăcut, îmbietor, dar și îmbătător, care mi-a umplut camera. Practic, m-am îndrăgostit, însă de la prima deschidere, de acest exfoliant. Este surprinzător cum un produs poate mirosi atât de bine. Mai că-mi vine să-l mănânc, nu altceva. 
Combinația de ulei de cocos și miere, mi se pare că aduce, mai degrabă, a miros de coji de lămâie. Mai mult decât atât, această combinație de elemente, mă determină să caut și alte produse care să le aibă la bază. 
Și încă nu-mi vine să cred că am găsit un produs care să le îmbine pe cele două și nu oricum, ci într-o manieră perfectă! 
Compoziția -   în ultimul timp, am devenit destul de atentă la compoziția, respectiv ingredientele din care sunt făcute produsele cosmetice și de îngrijire. Am ales această cale, deoarece, la unele dintre ele, pielea mea, mai ales tenul, nu reacționează corespunzător, astfel că urmăresc de fiecare dată cu atenție ceea ce conțin produsele. 
Din punctul meu de vedere, fiecare ar trebui să procedeze în acest fel, pentru a nu se expune anumitor riscuri. Și, ei bine, știm că sănătatea pielii este esențială. 
Ce conține, așadar, acest exfoliant de corp cu ulei de cocos și miere?
  1. Coconat Nucifera Oil (Ulei de cocos) - hidratează și hrănește pielea în profunzime, având proprietăți antioxidante care ajută la tratarea iritațiilor pielii
  2. Honey (Miere) - are capacitatea de a curăța celulele moarte și de a stimula regenerarea pielii, oferind o strălucire și moliciune extraordinară
  3. Brown Cane Sugar (Zahăr brun din trestie de zahăr) - are un conținut mare de nutrienți, printre care se remarcă și mineralele și vitaminele date, în principiu, de conținutul de melasă
  4. Vitis Nucifera Seed Oil (Ulei din semințe de struguri) - are rol antioxidant, contribuind la menținerea elasticității vaselor de sânge
  5. Citrus Reticulata Peel Oil (Ulei esențial de mandarin) - aliatul perfect al pielii uscate, mature și grase, cu tendințe de îmbătrânire
Textura - îmi place foarte mult faptul că acest scrub nu vine sub formă de cremă, precum cel pe care îl foloseam până să-l descopăr pe acesta, ci în compoziția lui se remarcă granulele de zahăr brun, care ajută la o îndepărtare mai eficientă a celulelor moarte. 
Cu siguranță, prefer genul de scrub ai grunjos, decât scrubul cremă cu diferite elemente, precum cafeaua, în el. 




Nu este foarte uleios - deși are în compoziția sa diferite tipuri de uleiuri, Natural Honey and Coconat Sugar Scrub nu este un exfoliant greu de îndepărtat după ce îl lași pe piele câteva minute. Astfel, după o singură spălare cu gel de duș sau săpun, pielea nu va rămâne unsă și nici lipicioasă, ceea ce pe mine mă încântă, în condițiile în care chiar nu vreau să trec prin această situație. 

Se topește în contact cu pielea - acest aspect îmi place extrem de mult. Așadar, după ce scrubul este aplicat pe piele, particulele de zahăr brun încep să se topească, să emane un miros și mai plăcut, miros care nu va fi îndepărtat după spălare. 
Astfel, nu doar că vei avea o piele sănătoasă și strălucitoare, ci corpul tău va mirosi foarte frumos a miere și ulei de cocos. 

Îl recomand?

Cu siguranță, acest scrub trebuie să fie nelipsit! Mie-mi place extrem de mult și-l folosesc cu mare drag de fiecare dată atât pentru că îmi doresc ca pielea mea să fie catifelată, ci și atunci când vreau să folosesc autobronzantul. După cum bine știți, partea de autobronzare, implică și partea de exfoliere. 

Tu ai încerca acest scrub de corp? Cum ți se pare din cele spune de mine?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe