Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Librăria Caroca - cărți pentru copii și adolescenți


Zilele trecute vă vorbeam despre un subiect extrem de important, din punctul meu de vedere, un subiect pe baza căruia am dezvoltat tema lecturii și a influenței pe care părinții și nu numai o pot avea supra copiilor. 
Tot în acel articol, pe care îl găsiți aici, v-am vorbit și despre o librărie online. Librăria Caroca. O librărie de suflet care ne pune la dispoziție o gamă variată de cărți adresate copiilor și adolescenților. Și chiar dacă vârsta adolescenței a trecut pentru mulți cititori, Librăria Caroca este potrivită, deoarece am observat că nu doar adolescenții citesc cărți adresate lor, ci și tu poate, ca cititor, trecut de o anumită vârstă, preferi, din când în când, să te delectezi cu o lectură mai ușurică din punct de vedere al stilului de  scriere. 

De altfel, mulți dintre noi, în virtutea vârstei, optăm și astăzi pentru cărțile pentru copii, tocmai pentru că ochiul nostru este atras de imaginile și de coloristica cărților. Sau, pur și simplu, uneori, ne-am săturat de lecturile serioase și preferăm să ne avântăm în lecturi dedicate anumitor categorii de vârste, pentru a vedea firul epic al poveștilor, dar și morala care, de fiecare dată, în cărțile pentru copii este prezentă.

Chiar și eu dețin cărți pentru copii! Și nu mi-e rușine să afirm acest lucru, pentru că odată testată, să zic așa, lectura, pot spune dacă o pot da sau nu mai departe. Citind și asigurându-mă că cel căruia vreau să i-o dăruiesc o va înțelege, ușurez munca micuțului. Ușurez munca verișorului meu, de exemplu, care s-a bucurat de minunățiile primite de la Caroca. Reacția lui poate fi observată tot în articolul de săptămâna trecută, unde v-am prezentat câteva fotografii cu acesta sau, mai bine zis, câteva încercări, pentru că este destul de greu să-i spui unui copil să stea la poză, mai ales când se bucură de ceea ce a primit. 

După cum am menționat și anterior, așadar, pe Caroca.ro puteți găsi cărți pentru copii și adolescenți și îmi place atât de mult faptul că aceștia au și opțiunea de selectare a categoriei de vârstă. Îmi place faptul că, pentru fiecare carte sau joc în parte, este specificată vârsta. Astfel, în momentul în care te gândești să achiziționezi ceva pentru micuțul tău, prin această variantă, poți fi sigur/ă că nu ai luat ceva nepotrivit, cel puțin pe parte de vârstă.

Ce îmi place mie la Caroca.ro?

Ei bine, există o sumedenie de elemente care mă încântă atunci când vine vorba despre această librărie online. Ce-ați zice, așadar, să le luăm pe fiecare pe rând? Vreau să vă prezint câte un aspect pe care eu îl apreciez, dar și motivul pentru care fac acest lucru.

Au opțiunea Grupe de vârstă - această secțiune ne oferă posibilitatea de a alege un cadou, un joc sau o carte potrivite celui căruia vrem să i-o dăruim. În acest sens, avem mai multe posibilități. Varianta Bebe, varianta Preșcolari, care, de asemenea, cuprinde categoria 1-2 ani și 3-5 ani, varianta Școlari împărțită în 6-8 ani, 9-12 ani, respectiv 12-15 ani și, nu în ultimul rând, secțiunea pentru adolescenți, cu cărți aferente acestei categorii de vârstă. 

Editurile sunt alese cu grijă - partea aceasta de selecție a editurilor cu care vrei să lucrezi mi se pare extrem de importantă. Apreciez această secțiune foarte mult pentru că ea ne pune la dispoziție nu doar o varietate de cărți, ci o varietate de cărți diferite, concretizate pe anumite domenii și subdomenii. 
În acest sens, Librăria Caroca lucrează cu următoarele 10 edituri:
- Frontiera
- Casa
- Nemira
- Humanitas
- Cartemma
- ALL
- Univers
- Corint
- Crișan
- DPH

Adaugă mereu cărți noi - chiar dacă este o librărie la început de drum, evoluția deja se observă, prin suplimentarea, dar și adăugarea de titluri noi atât pentru copii, cât și pentru adolescenți. Astfel, chiar dacă nu ai găsit un titlul care să atragă momentan, nu uita că Librăria Caroca este în plină dezvoltare. Mai încearcă o dată peste puțin timp, atunci cu siguranță îți va atrage ceva atenția. Deși, trebuie să recunosc, există multe cărți care-ți fură ochii încă de la primul contact.

Dispun de o secțiune care vizează partea de știință - pentru cei mici, această parte este extrem de importantă, deoarece, la vârste foarte fragede, curiozitatea invadează conștiința, iar copiii devin foarte intrigați de tot ceea ce ține de această sferă. 

Prin intermediul acestei secțiuni poți hrăni curiozitatea micuțului tău, cu atât mai mult cu cât aici găsești atât cărți, cât și activități care pot să mențină sau să crească capacitatea de învățare. 

Dispun atât de cărți, cât și de activități interactive, respectiv jocuri special create pentru dezvoltare - mi se pare esențial ca librăriile să dispună și de diferite activități care să-i antreneze pe micuți, nu doar de cărți. Da, acestea pot facilita procesul de învățare, formându-i pe micuți, însă, la fel de bine, această caracteristică poate fi atribuită și jocurilor educative. 

Reducerile sunt prezente - în momentul în care anumite cărți sau edituri dispun de reduceri, fie ele de 10%, 20%, 30% sau chiar 50%, majoritatea dintre noi vom fi tentați să găsim ceva de care să ne bucurăm din acea gamă de cărți sau activități. 
În prezent, Caroca.ro are o reducere de 30% la Editura Nemira disponibilă pe site. Nu stați prea mult pe gânduri, stocul se epuizează repede! Ah, da, și nu uitați să prindeți noutățile apărute în materie de exemplare de cărți! Fuguța! Fuguța! 

Transportul este gratuit la comenzi mai mari de 100 lei - ce poate fi mai frumos decât transportul gratuit? Eu când aud sau când văd aceste două cuvinte magice, instant deschis browser-ul și caut! De cele mai multe ori, găsesc ceea ce îmi trebuie și nu plătesc nici transport. 
Vouă cum vă sună această idee de transport gratuit la comenzi de peste 100 lei?

Este disponibilă secțiunea de blog - blogul este extrem de important, deoarece, prin intermediul lui, poți împărtăși diverse idei cu cititorii, îi poți ajuta și, nu în ultimul rând, îi poți îndruma spre alegea corectă! 
Iubesc faptul că Librăria Caroca dispune și de această parte și, mai mult de-atât, pe blog este prezent un articol intitulat Stadii ale cititului, unde puteți afla mai multe informații despre acest subiect. 


Bineînțeles, să nu mai spun de prețurile accesibile pe care le au, dar și de oamenii care se află în spatele acestui proiect! Împreună cu Librăria Caroca ne putem dezvolta pe noi, dar și pe micuții de lângă noi prin intermediul a ceea ce suntem sau urmează să devenim. 

Tu de unde achiziționezi cărți pentru micuțul sau micuții tăi? Știai de această librărie?





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe